Lord Britishface Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Var også en interessang om at norske barn og ungdom blir sviktet av systemet som jeg selv opprettet 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Når det gjelder debatteknikker burde ikke du uttale deg... Dette har jeg svart på en tidligere post på side 123154. Vennligst se der. 4 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Tihi, point proven exactly. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 God norsk er den letteste måten å bli tatt seriøst på. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Det er skrikende opplagt at Glimti aldri har søkt jobb; akademiske kvalifikasjoner er viktigere enn noen gang før. You don't say. Og alle jobber krever også at du har gått på skole i hovedstaden, siden de ikke har skolene man trenger utenfor apebyen. >< 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Ev. studert noe som ikke er helt bak mål. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Jeg har nå en bachelorgrad i multimedieteknologi fra HiNT, og vi er ikke ønsket som masterstudenter på andre skoler av en eller annen grunn. Uansett, det er ikke noe jeg kunne tenkt meg å jobbe med uansett, da jeg finner det hele totalt uinteressant. Skulle ønske jeg fant ut av det før jeg brukte 4 år på Steinkjer. Trenger vel uansett et snitt høyere enn 2,9 for å komme inn på linjene jeg ønsker å studere, så I'm out of luck anyway. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Uff. Gruer meg til skolestart. Så dropp å møte opp. Nei takk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Jeg elsker skolestart, men det er vel fordi jeg elsker å sitte ute i sola med en røyk og glo på damer med venna mine, vel vitende om at det er fadderuke og fyll frem til sommeren som gjelder. Nå har jeg verken skole å starte på, røyk å røyke (enkelt å kutte røyk, begynte bare med snus, men nå prøver jeg å kutte all nikotin, mindre enkelt. Kommer til å bli feit av alle brødskivene jeg spiser i stedet for å innta nikotin) eller penger til å dra til noen steder med fadderuke og drikke med dem, da jeg må være ansvarlig og økonomisk og spare pengene mine inntil jeg får jobb og noen lønninger. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Dette har jeg svart på en tidligere post på side 123154. Vennligst se der. Jeg ler så jeg griner. Faen så treffende. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Håper vel og merke at jeg finner meg jobb fort som faen, og samtidig at jeg fikser meg fri 1. - 4. september, samt 20. - 24. oktober. Og at NAV for en gangs skyld er effektive, men antar at det er for mye å be om. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Jeg ler så jeg griner. Faen så treffende. Du prøvde, ja? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Du prøvde, ja? Hehe, nei, men det var et treffende motargument. En viss person argumenterer slik i alle trådene sine. Men, nervøs for skolestart? Du overlever, tro det eller ei. Slet selv når jeg begynt på videregående. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Dette har jeg svart på en tidligere post på side 123154. Vennligst se der. Jeg ler så jeg griner. Faen så treffende. <3 Sprer glede og hat om hverandre, der har du meg. e: tips til lunsjbarer i Oslo? Har tenkt på Prince lunchbar. Endret 16. august 2011 av Mchansern 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Men, nervøs for skolestart? Du overlever, tro det eller ei. Slet selv når jeg begynt på videregående. Tja, jeg håper det. Må bare jobbe masse, og da kan jeg ikke bruke tiden min på å henge her. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Tja, jeg håper det. Må bare jobbe masse, og da kan jeg ikke bruke tiden min på å henge her. Går fint å bruke tid på forumet også, gjelder bare å begrense det litt. Første ukene på skolen er uansett ikke så stressende med tanke på skolearbeid. Er mer fokus på å bli kjent og slikt. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Går fint å bruke tid på forumet også, gjelder bare å begrense det litt. Første ukene på skolen er uansett ikke så stressende med tanke på skolearbeid. Er mer fokus på å bli kjent og slikt. Nja, har en ganske stor vennekrets så jeg kjenner de fleste. Er fokusert på å jobbe fra dag 1. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Jeg støtter den prioriteringen der, er ingen dum idé å jobbe godt fra dag 1 og skaffe seg en fordel Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 "Jobb fra dag 1" har lett for å bety en alt for gal innsats og mangel på prioritering. Lær deg å gjøre noe ut av timene og finn glede i skoledagen så løser dette problemet seg selv. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg