Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har nå en bachelorgrad i multimedieteknologi fra HiNT, og vi er ikke ønsket som masterstudenter på andre skoler av en eller annen grunn.

Uansett, det er ikke noe jeg kunne tenkt meg å jobbe med uansett, da jeg finner det hele totalt uinteressant. Skulle ønske jeg fant ut av det før jeg brukte 4 år på Steinkjer.

 

Trenger vel uansett et snitt høyere enn 2,9 for å komme inn på linjene jeg ønsker å studere, så I'm out of luck anyway.

Lenke til kommentar

Jeg elsker skolestart, men det er vel fordi jeg elsker å sitte ute i sola med en røyk og glo på damer med venna mine, vel vitende om at det er fadderuke og fyll frem til sommeren som gjelder.

 

Nå har jeg verken skole å starte på, røyk å røyke (enkelt å kutte røyk, begynte bare med snus, men nå prøver jeg å kutte all nikotin, mindre enkelt. Kommer til å bli feit av alle brødskivene jeg spiser i stedet for å innta nikotin) eller penger til å dra til noen steder med fadderuke og drikke med dem, da jeg må være ansvarlig og økonomisk og spare pengene mine inntil jeg får jobb og noen lønninger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Men, nervøs for skolestart? Du overlever, tro det eller ei. Slet selv når jeg begynt på videregående.

 

Tja, jeg håper det. Må bare jobbe masse, og da kan jeg ikke bruke tiden min på å henge her. :ermm:

Lenke til kommentar

Tja, jeg håper det. Må bare jobbe masse, og da kan jeg ikke bruke tiden min på å henge her. :ermm:

Går fint å bruke tid på forumet også, gjelder bare å begrense det litt. Første ukene på skolen er uansett ikke så stressende med tanke på skolearbeid. Er mer fokus på å bli kjent og slikt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Går fint å bruke tid på forumet også, gjelder bare å begrense det litt. Første ukene på skolen er uansett ikke så stressende med tanke på skolearbeid. Er mer fokus på å bli kjent og slikt.

 

Nja, har en ganske stor vennekrets så jeg kjenner de fleste. Er fokusert på å jobbe fra dag 1. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...