Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei. Hvorfor bør hu gjøre det? Å ikke ta/fullføre utdanning er bare selvsabotasje og hu kommer til å få ting vanskligere senere. Dette gjelder uansett hva du mener om det norske skolesystemet. Hvorfor insisterer du på å gi så idiotiske råd hver gang det er snakk om skole? Det eneste du oppnår er å ødelegge for folk.

 

Fordi skolen faktisk blir mindre og mindre viktig! Det er mindre og mindre av det som foregår der som du faktisk trenger til det du vil satse på og du kan dessuten ta kurs eller få opplæringen du trenger på arbeidsplasser. Skolen har bare blitt mer og mer overflødig med de sisgte årene til tross for at folk fortsatt mener det motsatte!

 

Er du interessert har det vært diskutert og argumentert for i skoletråden.

Lenke til kommentar

Fordi skolen faktisk blir mindre og mindre viktig! Det er mindre og mindre av det som foregår der som du faktisk trenger til det du vil satse på og du kan dessuten ta kurs eller få opplæringen du trenger på arbeidsplasser. Skolen har bare blitt mer og mer overflødig med de sisgte årene til tross for at folk fortsatt mener det motsatte!

 

Er du interessert har det vært diskutert og argumentert for i skoletråden.

 

Du er en spesiell skrue.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Minner meg om Spencer i The Hills.

 

Heidi: -Jeg kjeder meg sånn på moteskolen

Spencer:- Så dropp ut

 

(hun droppa ut)

 

H: Kjeder meg sånn på jobb

S: Så slutt i jobben. Det viktigste er at DU har det bra.

 

og så prøvde de å lage karriere av å være realitydeltakere. Det er vel siste muligheten når du har null utdanning bare fordi du ikke gadd.

Lenke til kommentar

Ja, nettopp. Man undres hvorfor du ikke er Statsminister i Norge.

 

Ganske ofte lurer jeg på om du troller med innleggene dine. Dette er en av tilfellene.

 

1) Fordi politikere og politikk er en av de største røttene til elendighet verden har opplevd! Ialelfall slik det fungerer i dag.

 

2) Ikke snakk for høyt om akkurat det...

Lenke til kommentar

Har du et eksempel på en slik seriøst diskusjon*? :)

 

 

* En diskusjon du faktisk diskuterer og ikke bare slenger rundt deg med en kombinasjon av fyllevrøvl, konspirasjoner, øye-for-øyepropaganda og generelt galehusmateriale.

 

Israel-Palestina, krigen i Irak, krigen i Libya, dødsstraff, at USA bruker droner i utstrakt grad istedefor bemannede kampfly og det norske valget av jagerfly er de som er mest aktive nå om dagen. Er med i en jeg selv startet om en økende trend om å ta abbort når fosteret har downs syndrom, men den har stilnet i det siste. Det samme har diskusjonen om skole og når det gjelder russediskusjonen er den kun aktiv akkurat i russetiden. Var også en interessang om at norske barn og ungdom blir sviktet av systemet som jeg selv opprettet, men den har også dabbet helt av desverre.

 

Når det gjelder debatteknikker burde ikke du uttale deg...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...