Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Anyway. Forslag til middager med kyllingfilet som hovedingrediens?

 

Strimlet kyllingfilet i karrisaus med ris er en vinner hos meg ihvertfall, lag gjerne karrisausen selv.

Satay er også kjempegodt, det er små kyllingbiter på grillspidd som er grillet og serveres med ris og peanutsaus.

En norsk klassiker er såklart bare hel kyllingfilet med ris og béarnaise.

Kylling/pastasalat, kan varieres som man vil. Personlig steker jeg kyllingstrimler, koker penne, salat går jeg gjerne for en sånn trepakk med salater (hjertesalat, ruccola + en til), fetaost, hele hvitløk på glass, tomat og tar på kremet balsamico + extra virgin olivenolje litt før jeg skal spise det.

Sandwich med kylling er veldig greit og enkelt. Snitt opp kyllingfileten så den blir jevn og flat, stek på begge sider med litt krydder. Ta på salat, rå løk, tomat og litt pesto på en skive brød, legg kyllingen oppå, så en skive til på toppen.

 

Jeg er veldig glad i kylling :p

Kunne sikkert ha funnet på en god del mer, men her er noen få enkle greie forslag ihvertfall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fotball er livet!

Så absolutt, en stor lidenskap :wee:

 

gi ungdommen alkohol før idretten tar dem sier nå jeg. vi har mistet mange til den styggedommen

Har du hørt, fra ellers kloke ord er dette vrøvl. Regner at du mente "vi har mistet mange til den gudegaven"..

 

Man kan da vitterlig sammenligne absolutt alt.

Det er jeg enig, om man vil så kan man sammenligne så godt som alt. Det meste man gjør har likhetstrekk med andre ting.

Lenke til kommentar

Man kan strengt tatt ikke sammenligne musikk og sport. Men ja, jeg spiller instrument selv.

Hva er forskjellen?

Fotball og sport er konkurranse-drevet greie, hvor målet er å vinne og være best.

Musikk er deling av følelser og meninger, hvor målet er å røre ved sjelen din (og lommeboken din for noen musikere)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...