Eplefe Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Marinen er ganske slacke på det med hår, men er en del offiserer som klipper deg om du har farget håret. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Hehehe. Jeg elsker å ha gått på kristen internatskole. Nettopp hatt en lang diskusjon om at det ikke er fysisk mulig med sex før ekteskapet. x) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Hehehe. Jeg elsker å ha gått på kristen internatskole. Nettopp hatt en lang diskusjon om at det ikke er fysisk mulig med sex før ekteskapet. x) Fysisk mulig faktisk. Hvorfor skulle det ikke være fysisk mulig? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Hehehe. Jeg elsker å ha gått på kristen internatskole. Nettopp hatt en lang diskusjon om at det ikke er fysisk mulig med sex før ekteskapet. x) Er jo ikke det. Vet ikke med deg, men jeg har hengelås på min. o_O Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg lærer om MSN, Second Life og Google på skolen. woot.gif Som om vi ikke vet det fra før. Lol. Hei folkens! Hei hva skjer? Eller som skikkelig slang Shera? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Jomfruhinna forsvinner jo når man gifter seg. Før det sperrer den fysisk for mannetiss. D'uh, viste du ikke det? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Fysisk mulig faktisk. Hvorfor skulle det ikke være fysisk mulig? Fordi det ikke er godtatt av Gud, vel. oO D'oh. Er jo ikke det. Vet ikke med deg, men jeg har hengelås på min. o_O Ja, jeg også. Noe annet hadde jo vært rart... oO Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Fordi det ikke er godtatt av Gud, vel. oO D'oh. Hvordan forklarer de barn som er født av ugifte da? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Hvordan forklarer de barn som er født av ugifte da? Djevelens barn. D'oh. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Hvordan forklarer de barn som er født av ugifte da? At mammaen deres er et ludder, men om de ber mye så vil det gå bra? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Hvordan forklarer de barn som er født av ugifte da? De barna kalles Jesus og er hellige. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg lærte nettopp ett nytt ord. "Ståpupp". Jeg skal så jævlig begynne å bruke det. x) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Djevelens barn. D'oh. Noe så jævlig. De barna kalles Jesus og er hellige. I lol'd! :!: Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Folkens; Vi er alle horer. Vi har allerede begjært noen, og da har vi bedrevet hor i hjertene våre. Edit: Forklaring på mine random utbrudd nå er at jeg får referat fra morgenandakter om ungdom og sex. x) Endret 28. februar 2008 av Nie Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Man har ikke lov å nyte sex etter ekteskapet heller. Anbefal Nina å sy noen sting så det rives opp når hun har sex. Med mindre hun er masochist så sikrer det mot nytelse. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 ida! kom med noe mystisk da! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Folkens; Vi er alle horer. Vi har allerede begjært noen, og da har vi bedrevet hor i hjertene våre. Jeg har ikke tatt betalt verken for mine seksuelle tjenester eller for mitt begjær. Ergo er jeg ikke hore. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 ...Hurra for saklige samtaler. \o/ Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Gidd å sensurere Therese sin mail og ikke min da. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Gidd å sensurere Therese sin mail og ikke min da. Som om ikke du deler ut din til alt og alle som vil ha dem, enten du liker dem eller ikke? *host*foreverboy*host* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg