Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Jeg kommer. :p

Dog, uten søstrene mine. Ingen av dem liker house. Dessuten er søss fadder.

FFS, ta med HB og X!!!

 

BTW:

 

 

Dette gjelder så jævlig ang meg og svigers, tenkte på det ang søstrene dine. De er hotte (sry)

 

Jeg gjør alt wrong way alså. Kogne intro.

 

Gjeld ;)

Da var den jo strengt tatt ikke gratis.

UY know what i mean.

 

Jeg tok TVen isteden for 300 spenn, dvs: den var nesten gratis :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dammit. Det der er like irriterende hver gang. Jeg går fra PCen, er spent på å komme tilbake og se resultatet av sleivspark-krigen som forsiktig ble startet når jeg gikk. Og når jeg kommer tilbake har noen ryddet.

 

Anyway. Forslag til middager med kyllingfilet som hovedingrediens?

Lenke til kommentar

Anyway. Forslag til middager med kyllingfilet som hovedingrediens?

 

Du må aldri kjøpe kyllingfilet. Kjøp hele kylling, ta vare på kyllingskinnet i små bokser, etterhvert som du får mer og mer så syr du det til en vest eller to.

 

Selv har jeg både kyllingskinn one-piece og et par hatter jeg er svært fornøyd med.

Lenke til kommentar

Jeg begynner å bli rimelig lei av tacokrydder, har laget taco/tacopai litt for ofte i det siste. Og det passer ikke til kylling. Men pitabrød-delen var ikke så dum. Jeg skal huske på den til helga. Det er ikke ett måltid jeg vil servere datteren min. Jeg liker ikke å bruke kvelden på å lete etter matrester hun har klart å kaste rundt seg. :p

Lenke til kommentar

Kassadama på den lokale Kiwi'n er jammen meg søt. :hmm:

Fuck her :thumbup:

 

Nja.

 

Sitter og spiller Castlevania: Lords of Shadow. Kom til en plass nå hvor jeg var sikker på at det kom til å være en kjempeedderkopp, og etter to minutter så ser jeg beinene på en gigaschvær en. Stoppet å spille med engang. Hohoh! :(

Nå var det spillopplevelsen ødelagt.

Lenke til kommentar

Kassadama på den lokale Kiwi'n er jammen meg søt. :hmm:

Fuck her :thumbup:

 

Nja.

 

Sitter og spiller Castlevania: Lords of Shadow. Kom til en plass nå hvor jeg var sikker på at det kom til å være en kjempeedderkopp, og etter to minutter så ser jeg beinene på en gigaschvær en. Stoppet å spille med engang. Hohoh! :(

Nå var det spillopplevelsen ødelagt.

Edderkopper og slanger er <3 da

 

 

 

 

fuck nFF, nå må jeg spamme her...

 

 

De banned meg for ingenting, enda andre bryter reglene oftere enn meg :O

 

faktisk, kødder ikke engang..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...