Bruker-33331 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Jeg kommer. Dog, uten søstrene mine. Ingen av dem liker house. Dessuten er søss fadder. FFS, ta med HB og X!!! BTW: Dette gjelder så jævlig ang meg og svigers, tenkte på det ang søstrene dine. De er hotte (sry) Jeg gjør alt wrong way alså. Kogne intro. Gjeld Da var den jo strengt tatt ikke gratis. UY know what i mean. Jeg tok TVen isteden for 300 spenn, dvs: den var nesten gratis Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Første skoledag på HiOA i mårra Bare så trist at mamma ikke kan følge meg! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Fuck, mod var her Meg på byen med datasmurf i rullestol. Endret 15. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Dammit. Det der er like irriterende hver gang. Jeg går fra PCen, er spent på å komme tilbake og se resultatet av sleivspark-krigen som forsiktig ble startet når jeg gikk. Og når jeg kommer tilbake har noen ryddet. Anyway. Forslag til middager med kyllingfilet som hovedingrediens? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Anyway. Forslag til middager med kyllingfilet som hovedingrediens? Du må aldri kjøpe kyllingfilet. Kjøp hele kylling, ta vare på kyllingskinnet i små bokser, etterhvert som du får mer og mer så syr du det til en vest eller to. Selv har jeg både kyllingskinn one-piece og et par hatter jeg er svært fornøyd med. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Når man lager nuggets er det enklere med fileer enn hele kyllinger, så vi får se det ann. Men la oss nå helt i teorien si at jeg kjøpte en hel kylling, jeg har tatt skinnet og lårene, og har bare fileene igjen. What to do about them? Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Kassadama på den lokale Kiwi'n er jammen meg søt. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Anyway. Forslag til middager med kyllingfilet som hovedingrediens? En boks Crème fraiche, tacokrydder, stekt paprika og løk, samt litt ris og pitabrød som tilbehør. Namnam. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Jeg begynner å bli rimelig lei av tacokrydder, har laget taco/tacopai litt for ofte i det siste. Og det passer ikke til kylling. Men pitabrød-delen var ikke så dum. Jeg skal huske på den til helga. Det er ikke ett måltid jeg vil servere datteren min. Jeg liker ikke å bruke kvelden på å lete etter matrester hun har klart å kaste rundt seg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Kassadama på den lokale Kiwi'n er jammen meg søt. Fuck her hadde selv date i dag, derfor jeg bare har vært 12 timerher Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 (endret) fuck ya'll, jeg stikker til sengs'. alså spille litt A.V.A først. ¨ jeg jeg har bplittt banned fra nFF.. ' FUCK Endret 16. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Kassadama på den lokale Kiwi'n er jammen meg søt. Fuck her Nja. Sitter og spiller Castlevania: Lords of Shadow. Kom til en plass nå hvor jeg var sikker på at det kom til å være en kjempeedderkopp, og etter to minutter så ser jeg beinene på en gigaschvær en. Stoppet å spille med engang. Hohoh! Nå var det spillopplevelsen ødelagt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Kassadama på den lokale Kiwi'n er jammen meg søt. Fuck her Nja. Sitter og spiller Castlevania: Lords of Shadow. Kom til en plass nå hvor jeg var sikker på at det kom til å være en kjempeedderkopp, og etter to minutter så ser jeg beinene på en gigaschvær en. Stoppet å spille med engang. Hohoh! Nå var det spillopplevelsen ødelagt. Edderkopper og slanger er <3 da fuck nFF, nå må jeg spamme her... De banned meg for ingenting, enda andre bryter reglene oftere enn meg :O faktisk, kødder ikke engang.. Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Slanger er greit, men edderkopper er særs lite koselig. Usj! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Slanger er greit, men edderkopper er særs lite koselig. Usj! Vil duy ha min slange? Jeg mistenker du er female, og angir deg selv som male. Prove me wrong, pics or TTFO0jhhkiiiiiijkuuuuuuuuuuuuopøllllllllllllllllllll Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Nei takk. Trenger ikke. Det er noe fantastisk ved å bli tatt for og være en kvinne på nettet. Liker det, vøtt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Nei takk. Trenger ikke. Det er noe fantastisk ved å bli tatt for og være en kvinne på nettet. Liker det, vøtt. selfølgeliggjør du det. tviler litt på legnibnga di tho .9 Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Men jadda. Begynner og bli småtrøtt nå. Bra! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Men jadda. Begynner og bli småtrøtt nå. Bra! Sov nå du, så vil du ikke merke noe imorgen når du våkner... Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Nein! Nå skal jeg se en film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg