Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Jeg fikk "Byluftlisten". Aldri hørt om en gang, før nå. Ap på en fin andreplass som blir pent krysset bort, fulgt av miljøpartiet de grønne (no f-ing way) og venstre. Regner med at det blir venstre, men tenkte å stikke og se på standsene til helga. Jeg trenger noen nye reflekser. 8D

 

First Class er ein GRITTY REBOOT uansett, så rekkjefølgja på filmane har ikkje noko å seie.

Se, tenk om du kunne sagt det så enkelt når jeg spør. :p

Jeg har bare lyst å se folk gjøre merkelige ting og være merkelige. Jeg trenger å se folk som er verre enn min kjære (som var tre minutter unna å legge seg i en søppelhaug i morgen). 8D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror den er overdrevent fokusert på miljø. Jeg svarte i tråd med venstres fylkesprogram på miljøspørsmålene, kommuneprogrammet har jeg ikke sett noe alt for mye på, så jeg ble overasket over at de havnet på 4. plass.

 

Edit: Høyre på 5. plass? Hva i svarte helvete er det NRK tror om meg? ._.

 

Edit: Jeg tok den for Fedje også nå, og vil med dette be eventuelle NRK-ansatte som leser om å råde folkene som laget valgomaten til å friske opp gramatikken sin litt. Og så vil jeg gråte litt og lure på hva i helvete greia med å anbefale meg KRF var? Jeg er faen så uenig med det partiet kommunalt at det halve kunne være nok. Utenom på de sakene alle kommunepartiene er enige i, men som staten fucker opp. WTF. Jeg kommer aldri til å stemme, hodet mitt kommer til å eksplodere før den tid.

 

 

Sånn, ferdig med politisk ranting nå.

Endret av Nie
Lenke til kommentar

Unnskyld. ._.

 

Såååå. Sjokolade?

Ja takk. Eller nei, forresten. Skal være sunn. :(

 

In other news så gleder jeg meg til i morra for da kommer Eltel-mannen med bredbånd til meg. <3

Da skal jeg hooke up maskina på den nye 42-tommeren og spille BFBC2 til krampa fysisk kommer og tar meg.

Digg å endelig ha noe ordentlig å se på. Prisen var overkommelig også. Kun tre bærumstiere. Hadde du sagt til meg for fem år siden at jeg kunne få en 42" til den prisen hadde jeg enten ledd av deg eller spurt deg hvor du hadde stjålet den.

Lenke til kommentar

Unnskyld. ._.

 

Såååå. Sjokolade?

Ja takk. Eller nei, forresten. Skal være sunn. :(

 

In other news så gleder jeg meg til i morra for da kommer Eltel-mannen med bredbånd til meg. <3

Da skal jeg hooke up maskina på den nye 42-tommeren og spille BFBC2 til krampa fysisk kommer og tar meg.

Digg å endelig ha noe ordentlig å se på. Prisen var overkommelig også. Kun tre bærumstiere. Hadde du sagt til meg for fem år siden at jeg kunne få en 42" til den prisen hadde jeg enten ledd av deg eller spurt deg hvor du hadde stjålet den.

pft. Tven min var gratis. (42")

 

Var sinnsykt lættis, kom masse folk etc forbi i trappene når vi bærte ut :fun:

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Then again, du har sikkert faktisk stjålet den. (Eller tatt den istedet for gjeld etc)

Gjeld ;)

 

Awww yyeaaa

 

 

Noen som blir med på svett houseparty?

 

@trondheim@underground

 

drar i morgen, hvis jeg ikke er tilbake innen 2 dager, ring snuten.

Hvor? Ricks? :p

Priv hus ;)

 

 

Kommer til å bli BOMB, har skaffet extazy, noe som er vanskelig her nord.

 

 

Awww fuck yeeee, skal fore ei chick til å ta det, for så og utnytte hu, the way we are made ;D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...