Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gypsy, ikke vondt ment, men er ikke du vokst forbi den fjortissgreia med å komme med en vag uttalelse som tigger om at alle skal spør hva det er, for så og si "hemmelig"? If not, it's about time. Men lykke til med jobbintervjuet på onsdag. 8D

Så, dnfk. Please help. Jeg skal se film i kveld, men jeg aner ikke hvilken. X-men (First Class), Harry Potter, The Bang Bang Club, Coraline, Stardust eller skal jeg begynne på True Blood og fake til lillebror at jeg ikke har fusket og sett episodene før jeg ser dem med ham?

Lenke til kommentar

Jeg ville gått for X-men :)

Jeg også, men jeg er litt usikker. Jeg kan ingenting med X-men, og når jeg spør Eplefe blir hun så ivrig at jeg får ca 5 ganger mer info enn jeg klarer å fordøye, og om Zealuu er der også blir det ca tredoblet igjen. Og jeg har bare sett 2-ern og Last stand eller noe. Så jeg vet ikke om jeg må se noe annet før jeg ser denne, siden denne er så ny. Eller noe. Nå klarte jeg å forvirre meg selv.

Coraline. <3

I knooow. Men jeg tror kanskje jeg bør se den med noen, for det er best å ha noen å gjemme seg bak.
Lenke til kommentar

Tenkte bare å liksom, se dem i rekkefølge? Men, da blir det mest sannsynlig x-men, også tvinger jeg Eplefe til å låne meg animeserien eller hva søren det var hun snakket om. 8D

Og nrk valgomaten forvirrer meg. Noen som vet hva Bergen kommune har å si angående strandtomter på sør og østlandet?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...