Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yangon blir mitt neste reisemål tror jeg (etter et par firmaturer som ikke kan betegnes som ferie :( ).

 

Seppuku og Harakiri om jeg møter noen norske turister der.

 

Det er pri numero uno for meg når jeg er på ferie: Bør ikke være noen nordmenn der. Helst ingen nord-Europeere.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Hansern, nå må jeg spørre. Hvorfor?

 

Er utrolig sær. Jeg mener det, jeg er jævlig sær når det kommer til reise. Men grunnet at min familie i tidligere tider har dratt meg med et par ganger til norske kolonier i Syden føler jeg en avsky mot nordmenn på ferie.

 

 

Bruker lett 4mnd i strekk for å finne det perfekte reisemålet. Hanoi og Phnom Penh er faen meg det beste jeg har vært på til nå, av byer.

 

Tror helt ærlig at Yangon/Rangoon vil toppe det.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Yangon blir mitt neste reisemål tror jeg (etter et par firmaturer som ikke kan betegnes som ferie :( ).

 

Seppuku og Harakiri om jeg møter noen norske turister der.

 

Det er pri numero uno for meg når jeg er på ferie: Bør ikke være noen nordmenn der. Helst ingen nord-Europeere.

 

Skal passe på å befinne meg der samtidig med deg.

Lure med meg en nordmann eller en som ihvertfall ser europeisk ut og snakke norsk høyt når vi går forbi deg på gata :ph34r:

 

 

 

Hater å møte på andre nordmenn selv forresten, eller svensker og dansker er like ille.

Jeg var inne på en sportsbutikk i NY, der var det en norsk familie som breide seg utover og snakket norsk. Visste ikke hva jeg skulle gjøre, spesielt når ungene sto i veien for speilet og jeg hadde bare lyst til å be dem vennligst flytte seg litt, men klarte ikke å bestemme meg for å gå for engelsk så de ikke visste at jeg også var norsk, eller snakke norsk så ungene forsto meg :p

Endte med at jeg bare lot være og gikk til et annet speil jeg fant etterhvert.

Lenke til kommentar

Yangon blir mitt neste reisemål tror jeg (etter et par firmaturer som ikke kan betegnes som ferie :( ).

 

Seppuku og Harakiri om jeg møter noen norske turister der.

 

Det er pri numero uno for meg når jeg er på ferie: Bør ikke være noen nordmenn der. Helst ingen nord-Europeere.

Håper du tåler én nordmann.

 

Selvsagt kjekken <3

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...