Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

True Blood, ja. Er det noe bra? Vurderer å starte å se på Prison Break igjen. Dexter sugde.

True Blood er fantastisk synes jeg, Prison Break er meget spennende og jeg har sett serien 4-5 ganger, like bra hver gang. Dexter er en meget god serie, vil ikke si at den suger akkurat, men du må ha interessen for den type serie dog :)

Lenke til kommentar

Jeg slenger meg på den uttalelsen om at Dexter suger. Jeg har fremdeles ikke klart å se mer enn en halv episode i slengen.

Anyhow, noen som har noen gode webcomics å anbefale? Noe ala ctrl + alt + del og questionable content?

Lenke til kommentar

Jeg slenger meg på den uttalelsen om at Dexter suger. Jeg har fremdeles ikke klart å se mer enn en halv episode i slengen.

Anyhow, noen som har noen gode webcomics å anbefale? Noe ala ctrl + alt + del og questionable content?

Girls With Slingshots, Dr McNinja og Something Positive.

Comic-nation

Ta en titt på lista mi. Har mye forskjellig der. :tease:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Du suger!

:p

Det kan bare tolkes som at du er lettere tilbakestående, og du så kun på Prison Break er fordi Wentworth Miller er deilig.

:p

Lenke til kommentar

xkcd og CAD er forferdelig, Dr. McNinja er knall. Ellers anbefales Achewood, Buttercup Festival, Pictures for Sad Children og Hark! A Vagrant.

Hva? xkcd er den beste internettstripa jeg veit om. Helt genial serie, og det er ikke et uttrykk som jeg bare slenger rundt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...