sawfish Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Endelig er RR på lufta igjen 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Er det ikke Samsung Galaxy SII og HTC Sensation som er "must have" mobilene for tiden? Anbefaler LG Optimus 2x. Galaxy S2 føles visst ut som en billig-telefon. 1 Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Does not! Edit: Dobbelposting er det nye kule Endret 15. august 2011 av SuperadreMalin Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Fy faen som jeg hater mandager. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Mandager er er koselig, er jo ny True Blood episode i dag f.eks Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Mandager suger. Eneste positivt er at det er kommet ny Entourage-episode. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Ikke noe spes å elske eller hate syns jeg. Man kommer seg ut av senga, på jobb, hjem igjen, og sitter og er halvzombie til kl 20 og legger seg. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Jeg skal begynne pa sesong 4 av true blood i dag. Jeg gleder meg som en unge i julen. Jeg blir en liten fjortiss nar jeg ser pa serier, og er med andre ord sa forelsket i Eric at det kribler i meg. ^^ 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Jeg så en episode av True Blood, og valgte å avslutte det før jeg sovnet. Gud så kjedelig det var. Takke meg til god manga isteden. Jeg gjorde derimot en feil på fredag. Jeg kjøpte Civilization 5. Nesten 25 timer ble brukt på det i helga. <.< Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Ja, jeg har vurdert å skaffe meg et spill å bruke tiden min på Civ 5 har vært et alternativ Hvordan er det? Ser kun på Naruto jeg, det meste annet er kjedelig. Og jeg har sett mange Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Slimda, du ma lese serien. Bokserien, altsa. Den er sa elsk. Eneste grunnen til at jeg ser tvserien er Eric som er heitere enn sola, og utfordringene de lager for seg selv. De skal hore til a folge bokene, men de er jo helt pa tur. De har gjort ting i tvserien som odelegger en hel sesong ett stykke uti. Sa jeg bruker tiden til a sitte a ponske ut forskjellige losninger for dem. Jeg har enda ikke funnet en. 8D Men, na skal jeg restarte maskinen, lover. Og beklager for rettskrivingen. 8D Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Noen som vet om steder i Oslo de selger läderhosen? Trenger nye føler jeg. Trenger å se überkönig ut på hytten i vinter igjen. Ja, jeg er en av de som sier hytten med -en ending. Haters gonna hate etc. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 "Ønsker alle velkommen til Nesbru Kebab 15. august. 10 kr for kebab, hamburger og brus ! kom innom !!!!" Blir kanskje kebab i dag da...hmmm.....synd det er et stykke unna. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Mandager suger. Eneste positivt er at det er kommet ny Entourage-episode. This. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Dæven. Går det dårlig med de om dagen? Om de gir ut samme størrelse som vanlig for 10kr, så er det jo rett og slett et kupp. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Enten er det for å trekke kunder, eller å selge vekk et parti råttent bakroms-kebabkjøtt før mattilsynet kommer til fredagen. Endret 15. august 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Ja, jeg har vurdert å skaffe meg et spill å bruke tiden min på Civ 5 har vært et alternativ Hvordan er det? Ser kun på Naruto jeg, det meste annet er kjedelig. Og jeg har sett mange Civ 5 er veldig gøy, om man liker å bruke flere dager på å fullføre et stort map. Men selv på min topp-specca PC, så lagger det når ca 50 dataer skal utføre sine handlinger (når jeg har tatt next turn) Ser ikke på anime for tiden, leser bare mangaer. Har nesten 40 serier jeg følger med på. Slimda, du ma lese serien. Bokserien, altsa. Den er sa elsk. Eneste grunnen til at jeg ser tvserien er Eric som er heitere enn sola, og utfordringene de lager for seg selv. De skal hore til a folge bokene, men de er jo helt pa tur. De har gjort ting i tvserien som odelegger en hel sesong ett stykke uti. Sa jeg bruker tiden til a sitte a ponske ut forskjellige losninger for dem. Jeg har enda ikke funnet en. 8D Men, na skal jeg restarte maskinen, lover. Og beklager for rettskrivingen. 8D Hvorfor skal du restarte maskinen, og hvor er alle æene, øene og åene dine? Har du trykket Shift+Alt slik tastaturspråket har skiftet seg til Engelsk? Og nei, jeg orker ikke lese slike bøker. Jeg orker ikke drama. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Altså, jeg er ikke tilbakestående. Tro det eller ei. Jeg booter fra CD fordi harddisken i Pcen ligger på dødsleiet, og faller sammen om jeg prøver å bruke den. Jeg klarte å trykke feil når jeg startet maskinen, og velge engelsk språk. Og jeg får ikke gjort noe med noe innstillinger fra CDen. I alle fall ikke som jeg, samboeren eller noen andre fant. Kan muligens forklares med at hverken jeg eller samboeren er helt inni det ubuntu-tullet enda. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 True Blood, ja. Er det noe bra? Vurderer å starte å se på Prison Break igjen. Dexter sugde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg