Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du feid gjennom noe mer WoT enn Eye of the World?

Bok 3, The dragon reborn.

 

Er der det virkelig begynner å ta seg opp i Randland :thumbup:

 

Noensinne tenkt over at de fleste kvinnemenneskene Rand, Perrin og Mathrim møter på er barmfagre kvinner? Ta'veren vettu... ;)

 

 

Jeg ser at Bytex lurker litt her; Det ble en Novation Bass Station på meg, lenge leve eBay! :w00t:

Lenke til kommentar

Flott liten sak det der, Iceman. Har alt du trenger for å lage FEIT synth bass. Lurer på hva kontroller gjør er det bare å spørre, det finnes ikke en ting på en synth jeg ikke kan bruke.

 

Tja... potene er litt funky/syøyende, vil du anbefale elektronikkrens eller bytte av poter? Jeg er faglært serviceelektroniker, men liker ikke å leke for mye med ting jeg ikke vanligvis jobber med (multihandicappede kontormaskiner i prisklassen 80k og oppover).

 

Har riktignok allerede utført omfattende feilsøking og ymse lodding på et par keyboard, og sliter litt med å få noe midi-signaler ut av et Fatar Studiologic VMK161, men pokker heller, man skal da slippe å ha fritidsproblemer?

 

Er der det virkelig begynner å ta seg opp i Randland :thumbup:

 

Noensinne tenkt over at de fleste kvinnemenneskene Rand, Perrin og Mathrim møter på er barmfagre kvinner? Ta'veren vettu... ;)

No shit,noen fordeler må de jo ha ;)

 

*humre* fordeler *humre*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...