Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Våknet opp på en benk foran 7/11 i nabobygda lørdag morra kl 7. var fortsatt full til langt på kveld på lørdag. Vet fortsatt ikke hvordan jeg havna der. Siste jeg husker er fra vorset. Og ingen vet hvorfor jeg dro tidlig fra utestedet. Jeg er full av sår og blåmerker. men har ikke et merke i ansiktet. Bilnøklene mine er borte, men bilen står der den sto sist. Jeg har ikke brukt mer enn 400kr på utestedet i følge nettbanken.

Fyllenerver som faen.

Det der kan kun beskrives som vakkert.

Lenke til kommentar

Jepp. Drikke til man merker man småsjangler på vei til dass på puben. Så ta en kaffe. Så si takk for i aften og rusle hjemover og avruse seg foran TV'n 3 timer, drikke et par glass vann og legge seg. Finfin.

Av og til er det ganske gøy å virkelig dra'n helt ut. Men stort sett drikker jeg litt mer enn at jeg er småustø, men et godt stykke unna blackouts og sånn.

Lenke til kommentar

Våknet opp på en benk foran 7/11 i nabobygda lørdag morra kl 7. var fortsatt full til langt på kveld på lørdag. Vet fortsatt ikke hvordan jeg havna der. Siste jeg husker er fra vorset. Og ingen vet hvorfor jeg dro tidlig fra utestedet. Jeg er full av sår og blåmerker. men har ikke et merke i ansiktet. Bilnøklene mine er borte, men bilen står der den sto sist. Jeg har ikke brukt mer enn 400kr på utestedet i følge nettbanken.

Fyllenerver som faen.

Det der kan kun beskrives som bundy.

:dremel:

Endret av Bundy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Av og til er det ganske gøy å virkelig dra'n helt ut. Men stort sett drikker jeg litt mer enn at jeg er småustø, men et godt stykke unna blackouts og sånn.

Ja, er vel egentlig det samme her. Mener det er bra å drikke seg helt vekk noen ganger dog :)

Lenke til kommentar

Jeg er så i tvil på om jeg skal prøve å legge meg eller ikke.

Etter 2 uker med nattevakter så skal jeg "snu" til vanlig rytme igjen men..jeg våknet 1700 i dag etter 9 timers søvn omtrent men..skal man drøye og være våken til morgen en gang eller skal jeg prøve å sove litt nå?

Tralalalalaaaaaa...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...