Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg utfordrer megselv til å være superwoman i dag. I dag er dagen. Jeg brukte opp alle årets sløve søndager sist søndag (helvete heller, så og si 14 sammenhengende timer foran skjermen). Så i dag skal jeg bake frokost, bake middag, og vaske hele jævla leiligheten! =D

Lenke til kommentar

Jeg utfordrer megselv til å være superwoman i dag. I dag er dagen. Jeg brukte opp alle årets sløve søndager sist søndag (helvete heller, så og si 14 sammenhengende timer foran skjermen). Så i dag skal jeg bake frokost, bake middag, og vaske hele jævla leiligheten! =D

Sier ikke nei til ny bakte boller :) Siden du har vært så sløv tidligere så kan du jo ta deg en kjøretur til bardufoss synes jeg.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Dagens prosjekt: Koble til ekstra parabol uttak i andre etasje. Først må jeg demontere ventilen ut vinduet her. Har satt skrumaskinen på lading. På tide å være litt handy. :D

Lenke til kommentar

Sånn veldig kjapt, til dere som har PS3: Kan man overføre savegames fra en PS3 til en annen? Låner en PS3 fra en kompis, og har begynt å spille litt Final Fantasy XIII, som jeg eier, men vil nødig spille 100 timer uten å kunne ha savegamet i ettertid :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Dagens prosjekt: Koble til ekstra parabol uttak i andre etasje. Først må jeg demontere ventilen ut vinduet her. Har satt skrumaskinen på lading. På tide å være litt handy. :D

Jeg har et spørsmål om dette: Hvor mange kabler kan man ha på en vanlig viasat parabol? Trenger jeg noe ekstra utstyr først?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...