Mchansern Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Duden jeg klippet meg hos i 'Nam skulle absolutt nazi-skinne meg. Jeg sa NEIN! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Kvinnfolk altså! *riste på hodet* Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Jeg var motstander av å ha det slik i begynnelsen slik som alle andre jeg kjenner som nektet meg å ha det slik, men når jeg faktisk endte opp med å ha det slik så får jeg ikke ha langt hår lenger Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Jeg var motstander av å ha det slik i begynnelsen slik som alle andre jeg kjenner som nektet meg å ha det slik, men når jeg faktisk endte opp med å ha det slik så får jeg ikke ha langt hår lenger Jeg veksler mellom å ville ha maskinkort og å ville spare. Begge deler utgår i følge dama. Faen, jeg er pussywhipped. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Skjønner, det er ikke lett å finne balansen alltid. Men så lenge man føler seg komfortabel er vel egentlig det godt nok uansett. Such a wonderfull life Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Takk. Til nå har jeg brukt klipp ut ordet, lim inn skriftstørrelsen, lim så inn ordet på nytt-metoden. HVordan er det mulig å ikke legge merke til de knappene? Evt. bare skrive kodene. Kom et gullkorn fra ei på jobb her: "Citrix...hmm..ikke et dumt navn til en hund!" Skal vurderes til neste gang jeg får meg hund Jeg veksler mellom å ville ha maskinkort og å ville spare. Begge deler utgår i følge dama. Faen, jeg er pussywhipped. Og du ELSKA da! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Jeg elsker å være pussywhipped sjæl. Men vet ikke helt hvorfor. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Faen ta den festen Diskusjon.no <3 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Jeg veksler mellom å ville ha maskinkort og å ville spare. Begge deler utgår i følge dama. Faen, jeg er pussywhipped. Yes. Yes my dear, you are. 8D Jeg elsker å være pussywhipped sjæl. Men vet ikke helt hvorfor. Vil gjetning, men jeg tror det har noe med pussy-delen å gjøre. Ville ihverfall vært det som holdt meg whipped om jeg hadde vært pussywhipped. 8D Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Sant sant, veksler for tiden mellom hårspray, clay og voks. Hårspray funker til litt mer formelle anledninger som i kveld. Når håret skal sitte som støpt. Til vanlig tar jeg voks eller clay. Jeg hater håret mitt. Drømmen ville vært å klipt meg som Juice fra Sons of Anarchy, men det får vente til jeg blir en kjekkas på 110 kilo med en fettprosent på 5. Eventuelt ender opp som en kjekk latino. Det er når jeg leser om hvordan folk maser om at håret må se bra ut osv. jeg virkelig setter pris på å ha maskinkort. Jeg var motstander av å ha det slik i begynnelsen slik som alle andre jeg kjenner som nektet meg å ha det slik, men når jeg faktisk endte opp med å ha det slik så får jeg ikke ha langt hår lenger Jeg var motstander av å ha det slik i begynnelsen slik som alle andre jeg kjenner som nektet meg å ha det slik, men når jeg faktisk endte opp med å ha det slik så får jeg ikke ha langt hår lenger Jeg veksler mellom å ville ha maskinkort og å ville spare. Begge deler utgår i følge dama. Faen, jeg er pussywhipped. FY FAEN, dere er GAY så det holder. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Jeg elsker å være pussywhipped sjæl. Men vet ikke helt hvorfor. Det er forskjell på å være pussywhipped og cuckolded. Just sayin'. 1 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) FY FAEN, dere er GAY så det holder. For å sitere min elskede far: "Jau du, da smalt frå retta ræva!" Endret 13. august 2011 av Nie Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 FY FAEN, dere er GAY så det holder. Hvordan er det gay å klippe seg slik dama si vil? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Jeg elsker å være pussywhipped sjæl. Men vet ikke helt hvorfor. Det er forskjell på å være pussywhipped og cuckolded. Just sayin'. Laaaaaaaawrd! Jeg er ingen cuckold. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) FY FAEN, dere er GAY så det holder. For å sitere min elskede far: "Jau du, da smalt frå retta ræva!" FY FAEN, dere er GAY så det holder. Hvordan er det gay å klippe seg slik dama si vil? En ekte mann, gjør ikke slik som noen sier. Men følger sin egen vilje. Derfor. edit: og ikke tenke på utsende er mannlig som faen. Jeg vedder på dere tar dere guttepauser på toaletter, slik som kvinnfolk, med mascara og lebestift etc. Endret 13. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 I IS MAN! I alle fall litt. Jeg gjør aldri slik som noen sier. Alle andre kaller det for 3års-trassen som aldri ga slipp, men nå, takket være Bundy skal jeg begynne å se på meg selv som en ekte MANN! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 En ekte mann, gjør ikke slik som noen sier. Men følger sin egen vilje. Derfor. edit: og ikke tenke på utsende er mannlig som faen. Jeg vedder på dere tar dere guttepauser på toaletter, slik som kvinnfolk, med mascara og lebestift etc. Er det nå jeg skal finne gamle MSN-logger der du forklarer nøyaktig hvilke stillinger det er best å bli tatt i ræva fra? 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Du er så søt når du er oppspilt Kevin. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Er det nå jeg skal finne gamle MSN-logger der du forklarer nøyaktig hvilke stillinger det er best å bli tatt i ræva fra? Yes, please. ^^ Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) I IS MAN! I alle fall litt. Jeg gjør aldri slik som noen sier. Alle andre kaller det for 3års-trassen som aldri ga slipp, men nå, takket være Bundy skal jeg begynne å se på meg selv som en ekte MANN! Damn right. Er det nå jeg skal finne gamle MSN-logger der du forklarer nøyaktig hvilke stillinger det er best å bli tatt i ræva fra? Please do. Man må treffe g-punktet. Du er så søt når du er oppspilt Kevin. Du ogå Er det nå jeg skal finne gamle MSN-logger der du forklarer nøyaktig hvilke stillinger det er best å bli tatt i ræva fra? Yes, please. ^^ DO IT FAGGOT DO IT FAGGOT Fuck med quoten, men jaja. Fuck it. ' I am man. I can let shit like this, go http://www.youtube.com/watch?v=wlRg23Axajw&feature=featured&=wlRg23Axajw&feature=featured Endret 14. august 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg