Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var motstander av å ha det slik i begynnelsen slik som alle andre jeg kjenner som nektet meg å ha det slik, men når jeg faktisk endte opp med å ha det slik så får jeg ikke ha langt hår lenger :)

Jeg veksler mellom å ville ha maskinkort og å ville spare. Begge deler utgår i følge dama. Faen, jeg er pussywhipped.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Takk. Til nå har jeg brukt klipp ut ordet, lim inn skriftstørrelsen, lim så inn ordet på nytt-metoden.:p

HVordan er det mulig å ikke legge merke til de knappene? :p Evt. bare skrive kodene.

Kom et gullkorn fra ei på jobb her: "Citrix...hmm..ikke et dumt navn til en hund!"

Skal vurderes til neste gang jeg får meg hund :hmm:

Jeg veksler mellom å ville ha maskinkort og å ville spare. Begge deler utgår i følge dama. Faen, jeg er pussywhipped.

Og du ELSKA da!

Lenke til kommentar

Yes. Yes my dear, you are. 8D

Jeg elsker å være pussywhipped sjæl. Men vet ikke helt hvorfor.

Vil gjetning, men jeg tror det har noe med pussy-delen å gjøre.

Ville ihverfall vært det som holdt meg whipped om jeg hadde vært pussywhipped. 8D

Lenke til kommentar

Sant sant, veksler for tiden mellom hårspray, clay og voks.

Hårspray funker til litt mer formelle anledninger som i kveld. Når håret skal sitte som støpt.

Til vanlig tar jeg voks eller clay.

Jeg hater håret mitt. Drømmen ville vært å klipt meg som Juice fra Sons of Anarchy, men det får vente til jeg blir en kjekkas på 110 kilo med en fettprosent på 5.

Eventuelt ender opp som en kjekk latino.

Det er når jeg leser om hvordan folk maser om at håret må se bra ut osv. jeg virkelig setter pris på å ha maskinkort.

Jeg var motstander av å ha det slik i begynnelsen slik som alle andre jeg kjenner som nektet meg å ha det slik, men når jeg faktisk endte opp med å ha det slik så får jeg ikke ha langt hår lenger :)

FY FAEN, dere er GAY så det holder.

Lenke til kommentar

For å sitere min elskede far: "Jau du, da smalt frå retta ræva!"

Hvordan er det gay å klippe seg slik dama si vil?

En ekte mann, gjør ikke slik som noen sier. Men følger sin egen vilje.

Derfor.

edit: og ikke tenke på utsende er mannlig som faen.

Jeg vedder på dere tar dere guttepauser på toaletter, slik som kvinnfolk, med mascara og lebestift etc.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

En ekte mann, gjør ikke slik som noen sier. Men følger sin egen vilje.

Derfor.

edit: og ikke tenke på utsende er mannlig som faen.

Jeg vedder på dere tar dere guttepauser på toaletter, slik som kvinnfolk, med mascara og lebestift etc.

Er det nå jeg skal finne gamle MSN-logger der du forklarer nøyaktig hvilke stillinger det er best å bli tatt i ræva fra?
  • Liker 1
Lenke til kommentar

I IS MAN!

I alle fall litt. Jeg gjør aldri slik som noen sier. Alle andre kaller det for 3års-trassen som aldri ga slipp, men nå, takket være Bundy skal jeg begynne å se på meg selv som en ekte MANN!

Damn right.

Er det nå jeg skal finne gamle MSN-logger der du forklarer nøyaktig hvilke stillinger det er best å bli tatt i ræva fra?

Please do.

Man må treffe g-punktet.

Du er så søt når du er oppspilt Kevin.

Du ogå :love:

Yes, please. ^^

DO IT FAGGOT

DO IT FAGGOT

Fuck med quoten, men jaja. Fuck it.

'

I am man. I can let shit like this, go

http://www.youtube.com/watch?v=wlRg23Axajw&feature=featured&=wlRg23Axajw&feature=featured

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...