Aalton Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Du laster dem ned ulovlig du. Bare si det. Jeg stiller meg uvitende til denne påstanden b-real; Du prioriterer nok lurt der. Endret 13. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Er det noen pr dags dato som ikke gjør det? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Kanskje de som fortsatt bruker faktura? 2 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Aner ikke, er nok mange som ikke laster ned også. Jeg drømmer fortsatt om en form for spotify for film og tv-serier. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Nei, det ble egentlig forklart på en dårlig måte. Jeg tenkte jo på populære titler som har vært på kino f.eks. Jeg er særdeles dårlig til å plukke ut filmer av ukjente titler, jeg pleier som regel bare å gå inn på et par fyfy-sider og sjekke imdb om filmene er noe å se. Er det en 6/10+ film så ender den opp på harddisken min til slutt, akkurat hvordan dette skjer så velger jeg å kalle det magi. Skal jeg kjøpe filmer så stikker jeg på Platekompaniet som regel, mener de er best på film her i byen. Handler ikke så mye film fra nettet egentlig. Nei, du er vel ikke den eneste som gjør det. Men jeg gjør det aldri. Foresten, har nettopp lært og legge til tykk skrift i innlegg kun ved å stryke dem med blått, også trykke på skriften. Gud så lettvint. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Gyspy, du er flink, jeg er stolt Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Takk. Til nå har jeg brukt klipp ut ordet, lim inn skriftstørrelsen, lim så inn ordet på nytt-metoden. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Ahh, der minnet du meg på at jeg må stikke innom elkjøp en dag til uka og kjøpe blu-ray boksen, og tilgi meg for at det ikke allerede har blitt gjort.Skulle vel også ha gjort det men jeg må spare på de grunkene jeg har i tilfelle Skeidar finner ut at de faktisk kan komme å levere den senga jeg har bestilt hos de Linketylink! Uansett digg å kunne se på TV/film da =) Tror 3333 er sperret her via denne Citrix-driten lol. Citrix <3 <3 <3 Her er ihvertfall linken til minhifi.no-profilen min. Oppdatert nå. Uggh, snart leggetid. Må opp rundt 07:00 i morgen. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Takk. Til nå har jeg brukt klipp ut ordet, lim inn skriftstørrelsen, lim så inn ordet på nytt-metoden. Huff da, det høres slitsomt ut. Tror ikke jeg husker sist jeg gjorde det så tungvindt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Citrix <3 <3 <3 Her er ihvertfall linken til minhifi.no-profilen min. Oppdatert nå. Uggh, snart leggetid. Må opp rundt 07:00 i morgen. <3 indeed.Kom et gullkorn fra ei på jobb her: "Citrix...hmm..ikke et dumt navn til en hund!" Ikke dumt hifi-opplegg det der nei Lenke til kommentar
Coa Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Her er ihvertfall linken til minhifi.no-profilen min. Oppdatert nå. Uggh, snart leggetid. Må opp rundt 07:00 i morgen. Så rimelig greit ut. Gleder meg til jeg blir rik og kan kjøpe en større villa, skal få et monsteranlegg i stua. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Sideskill ut av en annen verden nå. Hårsprayen gjør håret mitt til betong. Må vurdere å vaske det ut eller noe før jeg legger meg ned. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Trodde alle menn brukte gele/voks-produkter jeg. Oh well..jeg er vel på feil siden av skalaen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Trodde alle menn brukte gele/voks-produkter jeg. Oh well..jeg er vel på feil siden av skalaen. Hårspray is da shit, pluss at det lukter så digg. Håret er som betong hele dagen. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Back to the 80s? Det kjipe hår som betong er at det blir totalt ødelagt om noen tar deg på hodet. Husker en kompis ble totalt rabiat da jeg rufset han i håret, ødela frisyren hans for dagen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Sant sant, veksler for tiden mellom hårspray, clay og voks. Hårspray funker til litt mer formelle anledninger som i kveld. Når håret skal sitte som støpt. Til vanlig tar jeg voks eller clay. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Jeg hater håret mitt. Drømmen ville vært å klipt meg som Juice fra Sons of Anarchy, men det får vente til jeg blir en kjekkas på 110 kilo med en fettprosent på 5. Eventuelt ender opp som en kjekk latino. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Det er når jeg leser om hvordan folk maser om at håret må se bra ut osv. jeg virkelig setter pris på å ha maskinkort. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Det er når jeg leser om hvordan folk maser om at håret må se bra ut osv. jeg virkelig setter pris på å ha maskinkort. Er som oftest det jeg kjører til vanlig men manglet maskinen her i sommer og da måtte jeg ty til frisøren :\ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Det er når jeg leser om hvordan folk maser om at håret må se bra ut osv. jeg virkelig setter pris på å ha maskinkort. Jeg får ikke lov av dama å ha det maskinkort. :'( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg