Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Nei, det ble egentlig forklart på en dårlig måte. Jeg tenkte jo på populære titler som har vært på kino f.eks.

Jeg er særdeles dårlig til å plukke ut filmer av ukjente titler, jeg pleier som regel bare å gå inn på et par fyfy-sider og sjekke imdb om filmene er noe å se. Er det en 6/10+ film så ender den opp på harddisken min til slutt, akkurat hvordan dette skjer så velger jeg å kalle det magi.

Skal jeg kjøpe filmer så stikker jeg på Platekompaniet som regel, mener de er best på film her i byen. Handler ikke så mye film fra nettet egentlig.

:whistle:

Nei, du er vel ikke den eneste som gjør det. Men jeg gjør det aldri.

Foresten, har nettopp lært og legge til tykk skrift i innlegg kun ved å stryke dem med blått, også trykke på skriften. Gud så lettvint. :D

Lenke til kommentar
Ahh, der minnet du meg på at jeg må stikke innom elkjøp en dag til uka og kjøpe blu-ray boksen, og tilgi meg for at det ikke allerede har blitt gjort.
Skulle vel også ha gjort det men jeg må spare på de grunkene jeg har i tilfelle Skeidar finner ut at de faktisk kan komme å levere den senga jeg har bestilt hos de :mad:

Linketylink!

Uansett digg å kunne se på TV/film da =)

Tror 3333 er sperret her via denne Citrix-driten lol.

Citrix <3 <3 <3

Her er ihvertfall linken til minhifi.no-profilen min. Oppdatert nå.

Uggh, snart leggetid. Må opp rundt 07:00 i morgen.

Lenke til kommentar
Citrix <3 <3 <3

<3 indeed.

Kom et gullkorn fra ei på jobb her: "Citrix...hmm..ikke et dumt navn til en hund!"

Ikke dumt hifi-opplegg det der nei :)

Lenke til kommentar

Så rimelig greit ut.

Gleder meg til jeg blir rik og kan kjøpe en større villa, skal få et monsteranlegg i stua.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...