Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

L4r5: Det handler ikke om tøsing. Men, jeg synes du er enh kjekk fyr, så hvorfor skal ikke jeg få lov til å si det? Jeg erkun et menneske. :dontgetit:

Du kan gjerne si det men det er måten det blir sagt på som er problemstillingen :)

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=876408 <- om emnet.

Men det er vel litt utdatert info som står der og hverken Fredrik eller Geir :) benytter forumet slik de gjorde en gang før.

Lenke til kommentar

Kammizez - BABY!! Er her i 20 minutter til, så må jeg løper for å rekke bussen. Liker ikke å løe,. dog, for da blir ølene mine ristet. :(

Du trenger da ikke å rekke bussen. Helt unødvendig. Mye morsommere å gå den strekningen. Spesielt om du er smålig påvirket.

Lenke til kommentar

L4r5: Det handler ikke om tøsing. Men, jeg synes du er enh kjekk fyr, så hvorfor skal ikke jeg få lov til å si det? Jeg erkun et menneske. :dontgetit:

Du kan gjerne si det men det er måten det blir sagt på som er problemstillingen :)

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=876408 <- om emnet.

Men det er vel litt utdatert info som står der og hverken Fredrik eller Geir :) benytter forumet slik de gjorde en gang før.

Vel, da skal jeg slutte å poste på forumet...GRRRRRRRR!!!!

For de som tror ejg er seriøs: Det er bare litt tulling med en fur jeg har funnet tonen med. Ikke noe mer enn det. :) Sklaøl skjerpe meg om det er et problem for andre på forumet. :blush:

Lenke til kommentar

:cry:

Men da skal jeg selvfølgelig slutte. Jeg beklager, folkens.

Og jeg håper at du, Kammizez, kan slutte og quote meg, prate til meg og skrive om meg. Takk for alt. Hadet! :)

Edit: Jeg ønsker også at alle andre skal slutte å quote meg, prate til meg og skrive om meg. Hadde blitt fornøud om folk kunne respektere dette.

Endret av Necrosodomic Proctólogo
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Edit: Jeg ønsker også at alle andre skal slutte å quote meg, prate til meg og skrive om meg. Hadde blitt fornøud om folk kunne respektere dette.

quoter hvemfaen jeg vil! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...