Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har enda ikke fått fikset vaskemaskinen, så må fortsette å vaske tøy i en søppelbøtte på badet. Ikke at det gjør så mye da, jeg har sikkert lagt på med fem kilo de siste to - tre ukene, så jeg har bare tre - fire t-skjorter som passer. På toppen av dette får jeg ikke studielån og stipend før neste måned en gang og om tre dager starter fadderuka. Det betyr at fra neste uke av er jeg en tjukk, raka fant med møkkete klær :fun: Har råd til øl da, så det er ikke håpløst enda.

Koselig å se at dagens studenter forsatt har prioriteringene sine i orden! :)

 

 

Jeg begynner å fundere på tanken om at jeg kanskje trenger en frisørtime om ikke så forferdelig lenge. Jeg er bustetroll på heltid nå for tiden.

Lenke til kommentar

Jeg vaska klær i en AEG Turnamat (Sokkspiser i følge en viss Hr.Sunde) her om dagen, og shiet for en effektiv sentrifuge det var på den! Klesplaggene var jo nesten helt tørre etter 5 min i den!

Tror ikke det bare er den som spiser sokker :hrm:

Vet dere ikke at det er Sokkedyret som spiser en sokk av hvert par? Sokkedyr er utbredt i hele landet. Den er nært beslektet med Lommeboktrollet. Lommeboktrollet er litt mer skummelt da. Når du kommer hjem fra byen etter bare et par halvlitere tømmer den lommeboken din for kontanter, legger igjen kvitteringer på drikke du aldri har kjøpt og sender slibrige meldinger til eksen din.

 

Tror jeg skal slutte å skrive, og holde meg unna til jeg er edru igjen!

Høres bra ut. Har nemlig planer om å håndheve reglementet rundt tøsing i tråden litt strengere den nærmeste fremtiden.
Lenke til kommentar

Jeg har blitt utsatt for disse dyrene ganske ofte, angriper de noen mer enn andre? :dontgetit:

Det kan virke slik. Jeg har sågar blitt bitt av Karaokemyggen et par ganger. Det er en fjern slektning av den fluen som gir sovesyke. Bare at Karaokemyggen får deg til å stille deg opp på et utested og bælje stygge sanger av full hals. Har du først blitt bitt av den er all motstand nyttesløs. Det er traumatisk. :cry:

 

Men, men, hvem skal håndheve tøsingen din da, L4r5?

Jeg skal prøve å moderere meg selv.
Lenke til kommentar

L4r5: Det handler ikke om tøsing. Men, jeg synes du er enh kjekk fyr, så hvorfor skal ikke jeg få lov til å si det? Jeg erkun et menneske. :dontgetit:

 

Kammizez - BABY!! Er her i 20 minutter til, så må jeg løper for å rekke bussen. Liker ikke å løe,. dog, for da blir ølene mine ristet. :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...