Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

for hansern ONLY

Kom igjen a :( Du trenger ikke nevne det så mye. Det var en tabbe ok!??!? Jeg ante ikke at de var 11 år!

Pft, det var derfor du betalte ekstra.

I don't blame you, jeg hadde slått meg løs med shemales.

Nå begynner The Middle :D

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har enda ikke fått fikset vaskemaskinen, så må fortsette å vaske tøy i en søppelbøtte på badet. Ikke at det gjør så mye da, jeg har sikkert lagt på med fem kilo de siste to - tre ukene, så jeg har bare tre - fire t-skjorter som passer. På toppen av dette får jeg ikke studielån og stipend før neste måned en gang og om tre dager starter fadderuka. Det betyr at fra neste uke av er jeg en tjukk, raka fant med møkkete klær :fun: Har råd til øl da, så det er ikke håpløst enda.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Har fått meg ny (eller, jeg har fått, ikke så ny. Men hadde ikke fra før.) (gammel) ny tv.

Viser seg at det er fullt av skrammer mitt på skjermen! Tusen takk. Kommer vel til og nistirre på de skrammene hver gang jeg skal prøve å se film.

Faen og.

Pluss at jeg er blakk. Jeg har MINUS på kontoen min, og får ikke mer penger før slutten av mnd. Kommer til å bli gal.

Lenke til kommentar

Du! Fikk du tatt sykkelturen din?

Nope, fant en annen alternativ treningsmetode :wee:

Men digg (og veldig enkel) middag ble det, og nå er det brus og musikk som pågår. Fine lørdagskvelden.

Høres bra ut. Sitter her og drikker brus, chatter og hører på musikk. Dette er livet. :) Tror dog jeg spiste litt for mye tidligere, for jeg merker at vomma kjemper imot når jeg heller nedpå med brus. Så mett ble man altså!

P.S. Husk "Tripping".

Lenke til kommentar

Du! Fikk du tatt sykkelturen din?

Nope, fant en annen alternativ treningsmetode :wee:

Men digg (og veldig enkel) middag ble det, og nå er det brus og musikk som pågår. Fine lørdagskvelden.

Høres bra ut. Sitter her og drikker brus, chatter og hører på musikk. Dette er livet. :) Tror dog jeg spiste litt for mye tidligere, for jeg merker at vomma kjemper imot når jeg heller nedpå med brus. Så mett ble man altså!

P.S. Husk "Tripping".

Blir jo mer eller mindre det samme som jeg gjør :p

Tusen takk, hadde glemt sangen alt!

21:07:35 <@j-home> np: Robbie Williams - Tripping (767kbps [16bits, 44.1kHz])

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...