Mchansern Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Da har jeg klippet meg. For 150 kroner. På under 20 minutter. Jeg liker oslo. Beating you. 6kr, gata i 'Nam, tok riktignok evig lang tid da. Duden var jo sikkert 147 år og hadde alt fra AIDS til Parkinsons så jeg var oppriktig redd for at han skulle kutte en aorta til tider. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 http://jcdverha.home.xs4all.nl/scijokes/2_10.html My god, så mange geniale vitser. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Har du husket å handle inn til middagen du skal servere meg og min kjære i kveld? Husk: Vi er ikke fornøyd med mindre enn syv retter. Og vi vil ikke ha noe som helst form for halvfabrikat så de suppeposene dine kan du bare kaste. Mangler bare ost. Min kjære ringte meg og fortalte meg hva vi hadde i skuffer og skap, påstod at vi hadde ost, men ikke tacokrydder. Så nå har vi fem poser tacokrydder, og ikke mer ost enn det Aurora spiser. 8D Edit: JEG HATER BILLEINSEKTTINGESTER! Kom en inn vinduet, jeg mannet meg opp, kverket den, og nå kjenner jeg ekle små insektføtter på hele fucking meg. JEG BLIR GAL! Ikke dra til Hellas da. Lillebror fortalte det var sånne "helikopterbiller" over alt på kvelden, svære kladder som fløy rundt, og vingene hørtes ut som helikopter. Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 I dag er den store dagen. Hohoh! Litt fornøyd med at PL starter i dag. Livet føles herlig! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) yup, og øyestikkere som er like stor som en chihaua. Måtte smashe noen når jeg var der, kom grønn guffe ut. slik grønnfarge som i avataren min, neon Endret 13. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 PL? Er det noe fotballdrit? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Pl = Premier Leauge. Beste fotball ligaen i verden Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 For dem som bryr seg om slikt, såklart. For min del har jeg ikke sett en full fotballkamp siden VM. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 For dem som bryr seg om slikt, såklart. For min del har jeg ikke sett en full fotballkamp siden VM. Tja, noen er interessert i fotball, andre er interessert i fjøsdyr. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Beste fotball ligaen i verden Ribbeinsbrudd er det beste beinbruddet jeg noen gang har hatt! 2 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Ikke dra til Hellas da. Lillebror fortalte det var sånne "helikopterbiller" over alt på kvelden, svære kladder som fløy rundt, og vingene hørtes ut som helikopter. Ingen fare. Er det store muligheter for over 20 grader klokken 23 er det veldig liten sannsynlighet for å finne meg der. Unntaket er sørlandet, arendal. Og det ene og alene fordi alt av svigerfamilie (så og si) bor der. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Ribbeinsbrudd er det beste beinbruddet jeg noen gang har hatt! Jeg har ikke brukket et ben i mitt liv Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Once all the scientists die and go to heaven. They decide to play hide-n-seek. Unfortunately Einstein is the one who has the den. He is supposed to count upto 100 and then start searching. Everyone starts hiding except Newton. Newton just draws a square of 1 meter and stands in it, right in front of Einstein. Einsteins counting ....97,98,99,100, opens his eyes and finds Newton standing in front. Einstein says "Newtons out, Newton's out." Newton denies and says I am not out. He claims that he is not Newton. All the scientists come out and he proves that he is not Newton. how? scroll down... scroll down... further.... His proof: Newton says: I am standing in a square of area 1m square.. That means I am Newton per meter square.. Hence I am Pascal. Since newton per meter square = Pascal Jeg datt eller datt ikke av stolen av latter. Alt etter som jeg ble observert eller ikke. (Eller var det stolen som beveget seg i forhold til meg?) 1 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Fantastisk, Lars. ^_^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Det var stolen som datt av deg. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 L4r5 da! Jeg prøver å se på kamp, ikke gi meg latterkrampe Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Heisenberg is stopped by a traffic cop who askes: "Do you know how fast you were going?" Heisenberg replies: "No, but I know exactly where I am" 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) snip Var det en vits? Endret 13. august 2011 av Coa Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Iiiiiiiiiiiiimmanuel Kant was a real piss-ant who was very rarely stable, Heidegger, Heidegger was a boozy beggar who could drink you under the table, David Hume could out-consume Wilhelm Friedrich Hegel, And Wittgenstein was a beery swine who was twice as sloshed as Schlegel. There's nothing Nietzsche couldn't teach yer 'bout the raising of the wrist, Socrates himself was permanently pissed. John Stewart Mill, of his own free will, on half a pint of shandy was particularly ill, Plato, they say, could stick it away, half a crate of whisky every day, Aristotle, Aristotle was a bugger for the bottle, Hobbes was fond of his dram, And Rene Descartes was a drunken fart: "I drink, therefore I am." Yes, Socrates himself is particularly missed - A lovely little thinker, but a bugger when he's pissed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg