Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Japansk anime interesserer meg omtrent like mye som vevde bordduker med batikk-trykk fra 1954-1957.

Legg merke til at jeg sa Animasjonsfilm og ikke anime. Det er som å si at du ikke liker Pixar sine filmer fordi tegneserier er for barn.

1211085150255.jpg

Scully (fra X-files) spiller forresten stemma til ene karakteren i filmen (engelsk versjon)

Nei. Alle trenger kaffe. Alkohol er bare moro. Men jeg begynner å tro at alkohol har en max moro-tid på to timer. Kaffe derimot! FUN ALL DAY LONG, AND NIGHT TOO!

Kaffe kan ta seg en bolle. EG LEV PÅ KJÆRLEIK!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tull og tøys.

Det er ikke noe poeng i å skjule følelsene dine med løgner...

Du vet jeg snakker sant.

Nei. men nå begynner jeg å bli mektig lei deg. Kan du drite i å behandle meg som om jeg var Bundy? Jeg er ikke Bundy, jeg er Necrosodomic Proctólogo. Jeg er verdens beste, og burde behandles veldig, veldig bra.

Lenke til kommentar
Drikker du ikke kaffe en gang? :blink:

Nydelig sexy deilige kaffe? :love:

Fordi jeg bare kan plusse en gang på selve innlegget: ++++++++++++

På lik linje med at alle trenger alkohol også, eller? :p

Nei. Alle trenger kaffe. Alkohol er bare moro. Men jeg begynner å tro at alkohol har en max moro-tid på to timer. Kaffe derimot! FUN ALL DAY LONG, AND NIGHT TOO!
2 timer?

Har en mistanke om at du gjør det feil ;)

Lenke til kommentar

Nei. men nå begynner jeg å bli mektig lei deg. Kan du drite i å behandle meg som om jeg var Bundy? Jeg er ikke Bundy, jeg er Necrosodomic Proctólogo. Jeg er verdens beste, og burde behandles veldig, veldig bra.

Hmmm, jeg er skeptisk. Du har ennå ikke klart å overbevise meg om at du er verdens beste...

Lenke til kommentar

Hårsårt forum vil jeg si, tåler ikke at man gjør narr av folk som skal rette på folk de TROR har skrevet feil, så er det i realiteten de selv som skrev ordet feil :) Jeg må le, har det kommet noen nye inn som styrer med jernhånd eller ?

Endret av Lumpness
Lenke til kommentar

Av erfaring, nei, det hjelper ikke. Men det hjelper å få hodet opptatt med noe, så ta en kjøler under armen og reis og vekk min elskede. Jeg er lei av whiningen hans om at han ikke har minecraft. 8D

Skal ikke han på jobb om noen timer?

Og poenget var? Jo, klokka 9 går han hjemmefra.

Du kan jo komme innom lørdag/søndag? Da er jeg der når han har dratt.

Drikker du ikke kaffe en gang? :blink:

Nydelig sexy deilige kaffe? :love:

Fordi jeg bare kan plusse en gang på selve innlegget: ++++++++++++

På lik linje med at alle trenger alkohol også, eller? :p

Når imorra kommer du da? Hva med om jeg tok med litt vin og gjør en helaften av det? Provided ofc at vi kan overnatte.(kan vi tante unni? Kan vi? Vær så snill)

Lenke til kommentar

Men det var koffeinet som var awesomest. Håper de eller tror de? Og kommer det til å skje før jul?

Dei håpar. Det er eit problem med at monge pakkar kjem i retur osv., så dei må finne ut om problemet er tollen, eller folk som ikkje vil betale for å få pakkane sine. :/
Lenke til kommentar
2 timer?

Har en mistanke om at du gjør det feil ;)

Ikke jeg, folkene som dukker opp der jeg drikker. Det er minst en som klarer å drikke seg irriterende.

"Ikke pust meg i fjeset er du grei, du har drukket"

"jaaaaah *puste godt i fjeset* Det er jo bare alkohol *puste litt til*"

Når imorra kommer du da? Hva med om jeg tok med litt vin og gjør en helaften av det? Provided ofc at vi kan overnatte.(kan vi tante unni? Kan vi? Vær så snill)

Dere kan sikkert overnatte, sett at dere klarer å ta på dynetrekk selv. 8D

Jeg hater å skifte sengklær. Utviklet det i løpet av ferien. 8D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...