Aalton Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Ja, Nie, det var kaldt når jeg stakk på jobb i morges. Nå er det jo sol og alt, det var lite av det her da. Godt å se vi får litt godvær, skal jo regne så det holder i helga leste jeg, deprimert av tanken bare. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Jeg tror ikke jeg kunne tatt med kameraet mitt på det dere sikter til kan være gøy. Jeg liker kameraet mitt. Jeg liker det i live. Fine kameraet, som akkurat, etter tre år, er begynt å samarbeide med meg. ^^ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Tiihii. Sitter og venter på en pakke fra ThinkGeek. Åh fryd og lykke! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Alt var mye bedre før og jeg lengter tilbake til tiden da HalTan og AnAnAs var med oss. Da slasken var aktiv og mushi var å se andre steder enn tråder om hunder og katter. Da Hanne og Veronica var babesa fra Røros og Cun het Cun og Glint het Glint og da LarsP og Stefan var svært lei av meg i RPP og den generelle horinga mi. Samt da Bandidos-Pelle hadde den awesome avataren sin. Og alle de andre, så klart. Klager ikke på det nåværende forumet og de nåværende kidsa heller, men uansett hvor mye jeg prøver og hvor mye godvilje jeg legger til, så blir det ikke helt det samme. Hanne og jeg er fortsatt babesa fra Røros. Vero_NiCa! Deg har jeg ikke sett på forumet på år og dag ... Lenke til kommentar
Nie Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Tiihii. Sitter og venter på en pakke fra ThinkGeek. Åh fryd og lykke! Er ikke de sluttet å sende koffein til norge? Hva er da vitsen med å bestille ting der? Det var koffeinen som var noe. *drømme seg bort* Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Thinkgeek har da mye mer som er awesome. HIV, f.eks. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Venter på en pakke fra CDON jeg, hadde vært småkult om den kom i dag da. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Slitsomt å sitte å vente på at klokka skal bli så mye at jeg kan gå ut til bussen. Våknet av at mamma satt å så på meg. Grådig ekkelt i grunn. blææææh hater å vente! hadde vel vært mer ekkelt om du hadde våkna mens jeg stirra på deg Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Det er det vel liten tvil om 1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Er ikke de sluttet å sende koffein til norge? Hva er da vitsen med å bestille ting der? Det var koffeinen som var noe. *drømme seg bort* Fordi dei har mykje anna awesome? Dei håpar forøve på å få starta opp igjen med å sende koffeinting til utlandet igjen. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Omg, jeg vil få kjøpt pcen jeg har lyst på snart... den må bare komme på lager! U36SD Har store planer om å putte ssd og mer ram inn, og da har jeg en heftig lett, tynn og kraftig pc. Bare synd det ikke er expresscard-slot, da ville jeg ihvertfall fiksa meg en DIY ViDock Mer mas å koble det til mPCIe, hvis det i det heletatt er en ledig slot (?) Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Fy faen jeg digger den sangen her http://www.youtube.com/watch?v=-UwF8Rcm28c Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Jeg venter på en returslipp som aldri kommer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Jeg venter på å dra til ingenmannsland. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Og jeg venter på kjæresten min. Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Jeg venter også på kjæresten din. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Skjønner jeg godt. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Jeg venter også på kjæresten din. Trodde vi hadde en avtale? Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Neh. Du er kjipt og motbydelig. Skal onanere på puta di neste gang du er på byen og fester. Endret 12. august 2011 av Necrosodomic Proctólogo Lenke til kommentar
Nie Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Thinkgeek har da mye mer som er awesome. HIV, f.eks. Jeg skal gå med på at HIV og co er søte, men koffeinet var det store. Jeg savner koffeinet. Fordi dei har mykje anna awesome? Dei håpar forøve på å få starta opp igjen med å sende koffeinting til utlandet igjen. Men det var koffeinet som var awesomest. Håper de eller tror de? Og kommer det til å skje før jul? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg