Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Såklart er det det. Kunne aldri ha tvilt på ditt ord. Mycket bra. Nå skal jeg høre låta en gang til, så skal jeg legge meg. Har den på favoritter, så jeg kan begynne dagen i morgen med litt mer musikk, og høre på flere låter av den, som jeg gjør hver morgen. En sang til som havnet på mine favoritter var den Bundy postet tidligere i kveld. Gangsterlåten. Woop woop!

Da må du også sjekke ut Have a Nice Life, som er et annet prosjekt med mannen bak Giles Corey. Deathconsciousness er nemlig verdens beste album.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig gjør du det. Meget bra album.

Såklart er det det. Kunne aldri ha tvilt på ditt ord.

Du kunne jo det, men du har jo bevist at du har sansen for en del god musikk (Alcest, peste Noire, og sikkert mer gull), så da tenkte jeg at dette kunne falle i smak.

Smart. :)

Deathconsciousness er forresten ikke verdens beste plate. Men jauda, det er et meget bra album.

Lenke til kommentar

Du kunne jo det, men du har jo bevist at du har sansen for en del god musikk (Alcest, peste Noire, og sikkert mer gull), så da tenkte jeg at dette kunne falle i smak.

Du ignorer informasjonen jeg ga deg. Jeg liker ikke at du ikke setter pris på min gavmildhet. Du er bare misunnelig på min intelligens du? Ikke sant?!

Lenke til kommentar

Du ignorer informasjonen jeg ga deg. Jeg liker ikke at du ikke setter pris på min gavmildhet. Du er bare misunnelig på min intelligens du? Ikke sant?!

Neida. Leste om de tingene der da jeg først sjekket ut skiva, for å se om det var no' særlig med info om artisten. Ta det med ro, søta.

Lenke til kommentar

Alt var mye bedre før og jeg lengter tilbake til tiden da HalTan og AnAnAs var med oss. Da slasken var aktiv og mushi var å se andre steder enn tråder om hunder og katter.

Da Hanne og Veronica var babesa fra Røros og Cun het Cun og Glint het Glint og da LarsP og Stefan var svært lei av meg i RPP og den generelle horinga mi.

Samt da Bandidos-Pelle hadde den awesome avataren sin. :wee:

Og alle de andre, så klart. :)

Klager ikke på det nåværende forumet og de nåværende kidsa heller, men uansett hvor mye jeg prøver og hvor mye godvilje jeg legger til, så blir det ikke helt det samme.

Hanne og jeg er fortsatt babesa fra Røros.

Lenke til kommentar

Yay! Score! Har ligget og vridd meg med mage- og ryggsmerter i et par timer (for 7-8 gang i sommer). Venta bare på at jeg skulle kaste opp (som de 7-8 andre gangene jeg har hatt mage- og ryggsmerter i sommer). Men så satt jeg meg bare opp litt og så forsvant alle smertene! :new_woot:

Lenke til kommentar

Deathconsciousness er forresten ikke verdens beste plate. Men jauda, det er et meget bra album.

Det skal jo sies at jeg har ikke hørt alle album enda, men jeg har fortsatt til gode å høre noe toppe den finalen, når Earthmover TAR AV etter fem og et halvt minutt.

Jeg har hørt det. I allefall for min del. Men jau, bra skive. Husker det tok sin tid før jeg kom inn i albumet. Var vel rett etter at det ble sluppet, i 08 eller noe. Husker ikke helt. Men det tok sin tid, og mang en gjennomhøringer. Men når det først satt, så satt det som et skudd.

Lenke til kommentar

Noen som skal på tusenfryd imorgen? :)

Jeg kan knulle deg, da får du 2000 fryder :)

*Se irc*

De eneste jeg kjenner som er så opptatt av sex og andre perversiteter som deg, er gutter som sjelden får seg noe. Får du deg nok, Bundy?

Lenke til kommentar

Noen som skal på tusenfryd imorgen? :)

Jeg kan knulle deg, da får du 2000 fryder :)

*Se irc*

De eneste jeg kjenner som er så opptatt av sex og andre perversiteter som deg, er gutter som sjelden får seg noe. Får du deg nok, Bundy?

Indeed, i do.

I JUST CANT GET ENOUGH

slik som sangen jeg posta

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...