Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Ah. Jeg har enda et svært speil som står her på gulvet, i veien, som jeg skulle ha hengt opp. Men blir bare at jeg utsetter det. Må komme på å lade opp skrupistolen min snart.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Du kommer til å digge Giles Corey. Akkurat det føler jeg på meg.

Jøss. Vet ikke helt hva dette er, men jeg liker det.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke peiling på hvem dere snakker om.

Du kommer til å digge Giles Corey. Akkurat det føler jeg på meg.

Giles Corey var den eneste mannen som ble torturert/drept i de berømte Salem hekserettssakene på slutten av 1600-tallet. Han ble knust til døde av store steiner.

Endret av Kammizez
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Selvfølgelig gjør du det. Meget bra album.

Såklart er det det. Kunne aldri ha tvilt på ditt ord. Mycket bra. Nå skal jeg høre låta en gang til, så skal jeg legge meg. Har den på favoritter, så jeg kan begynne dagen i morgen med litt mer musikk, og høre på flere låter av den, som jeg gjør hver morgen. En sang til som havnet på mine favoritter var den Bundy postet tidligere i kveld. Gangsterlåten. Woop woop!

Lenke til kommentar

Selvfølgelig gjør du det. Meget bra album.

Såklart er det det. Kunne aldri ha tvilt på ditt ord. Mycket bra. Nå skal jeg høre låta en gang til, så skal jeg legge meg. Har den på favoritter, så jeg kan begynne dagen i morgen med litt mer musikk, og høre på flere låter av den, som jeg gjør hver morgen. En sang til som havnet på mine favoritter var den Bundy postet tidligere i kveld. Gangsterlåten. Woop woop!

Bundy har 9001 låter som du hadde adda om favs :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...