Datasmurf Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Jeg tipper du kommer til å greie og skyte deg i foten eller noe. I fylla. Jeg går og venter på at de skal dukke opp her hver dag. Har forresten hatt en fin kveld. En gammel venn kom på besøk, vi kjørte ut for å sjekke ut ei musikksjappe, bare for å finne ut at den var flytta til Trondhjem, så kjøpte vi oss hver vår brus, dro hjem til ham, henta bilen hans, kjørte rundt og jakta på damer å glo på, fant ingen i denne kommunen og kjørte ut til ingemannsland / nabokommunen. Der fant vi opptil flere som jogget rundt i tighte klær. Good times. Så fikk jeg plutselig melding fra pappa som sa at nå måtte jeg komme opp å spise middag. Da var jeg en time unna huset. Fantastisk. Og nå har jeg spist middag, og svart sprikende på en spørreundersøkelse fra TNS Gallup. Alltid like morsomt å mate dem med sprikende informasjon om mine medievaner. Svarer for det meste "nei" og "null" på spørsmålene deres før jeg bryter ut med en "alle" her og en "syv" der. Så klart med masse "godt spørsmål!", "uhm" og "la meg tenke godt etter nå ...". Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Ofc not. Jeg vil ha en mulighet til å nekte hvis noen poster en større enn meg. edit: there you go fuckers, nudes av bundy er posted! Reddit - my penis is as thick as my wrist Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Om du popper popcornet, kan jeg stille med brus U got urself a deal! Jeg foreslår at vi også medbringer store puter, i tilfelle det er scener vi helst vil gå glipp av. 8D Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Hva har skjedd med Lyd og Bilde delen av forumet ? får bare feilmelding om at siden ikke finnes Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Så, dere som vil ha meg. Kan bare sende PM. Privatvern er et selfølge Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) U got urself a deal! Jeg foreslår at vi også medbringer store puter, i tilfelle det er scener vi helst vil gå glipp av. 8D Deal! Sofaen min er stor nok også til at jenter kan sitte med beina i lufta, perfekt for hev/senk av puter. Endret 11. august 2011 av Slimda Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Hva har skjedd med Lyd og Bilde delen av forumet ? får bare feilmelding om at siden ikke finnes Skulle ikke det merges med Data eller noe? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Funker fint her @Smurf; Det var bare nettsiden som ble merget. Forumet har det jo ikke vært planer om å merge så vidt jeg har lest. Endret 11. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Wow. For en link. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Wow. For en link. Du likte den ja. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Wow. For en link. U been drinkin' guuurl? Den linken gav meg fantomsmerter av verste sort. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Funker fint her @Smurf; Det var bare nettsiden som ble merget. Forumet har det jo ikke vært planer om å merge så vidt jeg har lest. ahh , glemte å nevne det er i data og lyd og bilde seksjonen der Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Wow. For en link. U been drinkin' guuurl? Den linken gav meg fantomsmerter av verste sort. Damn right id did Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Akkurat nå var forumkafeen veldig gøy. og nei, er ikke full. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Not sure if serious. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Akkurat nå var forumkafeen veldig gøy. og nei, er ikke full. jeg uer i allefall :fujn; Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Så Gypsy liker menn med alt for stort utstyr. Kan vi trekke konklusjonen med at Gypsy har... god plass? 3 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Så Gypsy liker menn med alt for stort utstyr. Kan vi trekke konklusjonen med at Gypsy har... god plass? Thanks Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 ahh , glemte å nevne det er i data og lyd og bilde seksjonen der Klarer ikke å få feil jeg, du må nesten linke til forumet Men innlegg.no delen er jo inaktiv og det jobbes jo med å merge den. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Nja, ikke være for rask nå. Kan være at hun ønsker seg god plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg