Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så et tenkt scenario:

 

Du er pågrepet for et eller annet (f.eks Visa-overstay eller lignende) i et tropisk land som Burma, Malaysia eller Indonesia hvor straffene er knallharde og fengslene er lugubre.

 

Fengslingsvakten tilbyr seg å slippe deg fri hvis du åpner ræva og lar deg bli voldtatt, hva hadde du gjort?

 

Jeg hadde latt meg bli voldtatt hardt i ræva på alle tenkelige måter. Gjør alt for å unnslippe fengsel i utlandet.

Lenke til kommentar

Sitter og spiser krydret brunost med kardemomme og noen kjeks. Det var ikke så dumt. :D

Post nakenbidler av deg selv på 4chan, og se hvor mye positive kommentarer du får <3 :love:

 

Så et tenkt scenario:

 

Du er pågrepet for et eller annet (f.eks Visa-overstay eller lignende) i et tropisk land som Burma, Malaysia eller Indonesia hvor straffene er knallharde og fengslene er lugubre.

 

Fengslingsvakten tilbyr seg å slippe deg fri hvis du åpner ræva og lar deg bli voldtatt, hva hadde du gjort?

 

Jeg hadde latt meg bli voldtatt hardt i ræva på alle tenkelige måter. Gjør alt for å unnslippe fengsel i utlandet.

Jeg hadde bitt pikken av vedkommende,

 

 

Totally fucking worth it

Lenke til kommentar

Så et tenkt scenario:

 

Du er pågrepet for et eller annet (f.eks Visa-overstay eller lignende) i et tropisk land som Burma, Malaysia eller Indonesia hvor straffene er knallharde og fengslene er lugubre.

 

Fengslingsvakten tilbyr seg å slippe deg fri hvis du åpner ræva og lar deg bli voldtatt, hva hadde du gjort?

 

Jeg hadde latt meg bli voldtatt hardt i ræva på alle tenkelige måter. Gjør alt for å unnslippe fengsel i utlandet.

Hm, vi får prøve og se hva vi hadde gjort.

 

Post nakenbidler av deg selv på 4chan, og se hvor mye positive kommentarer du får <3 :love:

DOIT.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...