Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den andre gangen var jeg fullere... men du forsto endel da virket det som... var ivartfall det du sa i ettertid...

Aha. :!: Den første gangen forsto jeg jo ingen ting. Den andre gangen var jeg ikke full, og du snakket vel saktere eller noe. Menmen.

Lenke til kommentar

Åååå jeg er desperat. Har vært uten pc i omtrent en uke, siden den jeg har er død... den har et uløselig problem for meg (vil ikke starte overhodet).

Så, jeg har bestilt meg ny pc :D Til 7000 kr, og jeg er veldig fornøyd. Super spillpc, grei pris, 250 GB harddisk, 2048 GB minne, 1,66 hz (hvordan skrives hertz?) integrert webcam, mikrofon, DVD-brenner, Intel Core Duo prosessor, Windows Vista, you name it :D Jeg er fornøyd.

Så om noen dager kan jeg endelig komme tilbake til diskusjon.no sterkere enn ever, med ny pc!!!

*glede seg vilt*

Lenke til kommentar
Jeg har sånne tørkede bananchips med sjokoladetrekk. Nomnom. Noen som vil smake, og samtidig underholde meg noen timer? =D

Det hørtes ikke mye godt ut.. men må jo smake, så kan jeg strippe litt for deg å!

Yayway, men jeg vil bare ha striptease om du kneer meg i skrittet først :love:

Er ikke 250GB litt lite?

Alle med respekt for seg selv har en egen filserver gjemt under trappa, eller hva, Teovina? :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...