Den store P Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Lurte helt ekstremt. ^^ Folk fra Froland har stygg dialekt. Stemmer! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Stemmer!Øy! Jeg kjenner Johan Jørgen, nå må du passe deg! Endret 28. februar 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Folk fra Froland har stygg dialekt. Stemmer! jeg er helt enig! Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Øy! Jeg kjenner Johan Jørgen, nå må du passe deg! Vet ikke hvem Johan Jørgen er, så gjør ikke så mye. Men froland er froland.. Og frolendinger er... ^^ Brb lix omg wtf sug mæ i fitta Endret 28. februar 2008 av Den store P Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Teitinger. *flire* Den Store P: Johan Jørgen eier ca hele Arendal og hele Grimstad. Sørlandsperlen er medlem av J.J. Ugland Marine Services. Endret 28. februar 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Den andre gangen var jeg fullere... men du forsto endel da virket det som... var ivartfall det du sa i ettertid... Aha. :!: Den første gangen forsto jeg jo ingen ting. Den andre gangen var jeg ikke full, og du snakket vel saktere eller noe. Menmen. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Noen gode musikktips som går ann å høre på mens man jobber og prøver å konsentrere seg? Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Dødelig kjedelig, han der Jeff Dunham fyren. oO Synes det var morsomt jeg. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Noen gode musikktips som går ann å høre på mens man jobber og prøver å konsentrere seg? Sigur Ros. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Den Store P: Johan Jørgen eier ca hele Arendal og hele Grimstad. Sørlandsperlen er medlem av J.J. Ugland Marine Services. Åja, ugland folk^^ De prater e ikke så mye med Noen gode musikktips som går ann å høre på mens man jobber og prøver å konsentrere seg? Clawfinger Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 John Legend Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Depeche Mode --- Jeg har sånne tørkede bananchips med sjokoladetrekk. Nomnom. Noen som vil smake, og samtidig underholde meg noen timer? =D Endret 28. februar 2008 av clvn Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg har sånne tørkede bananchips med sjokoladetrekk. Nomnom. Noen som vil smake, og samtidig underholde meg noen timer? =D Det hørtes ikke mye godt ut.. men må jo smake, så kan jeg strippe litt for deg å! Lenke til kommentar
Teovina Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Åååå jeg er desperat. Har vært uten pc i omtrent en uke, siden den jeg har er død... den har et uløselig problem for meg (vil ikke starte overhodet). Så, jeg har bestilt meg ny pc Til 7000 kr, og jeg er veldig fornøyd. Super spillpc, grei pris, 250 GB harddisk, 2048 GB minne, 1,66 hz (hvordan skrives hertz?) integrert webcam, mikrofon, DVD-brenner, Intel Core Duo prosessor, Windows Vista, you name it Jeg er fornøyd. Så om noen dager kan jeg endelig komme tilbake til diskusjon.no sterkere enn ever, med ny pc!!! *glede seg vilt* Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Windows Vista "Yay"? Oo Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Sigur Ros - Njosnavelin er så ufattelig vakker! Men jeg "må" høre å fransk musikk nå for å ikke gå banan her. xD Skal liksom jobbe med franskprosjektet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Er ikke 250GB litt lite? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg har sånne tørkede bananchips med sjokoladetrekk. Nomnom. Noen som vil smake, og samtidig underholde meg noen timer? =D Det hørtes ikke mye godt ut.. men må jo smake, så kan jeg strippe litt for deg å! Yayway, men jeg vil bare ha striptease om du kneer meg i skrittet først Er ikke 250GB litt lite? Alle med respekt for seg selv har en egen filserver gjemt under trappa, eller hva, Teovina? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Hva faen er poenget med Rollyo når man har Google? Jeg fatter bare ikke poenget med det vi lærer. o_O Endret 28. februar 2008 av Nie Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Hadde du spart 8000 til ville du hatt en pc som ikke trengs å være bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg