Datasmurf Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Enig med PepsiCo på det. Alle småting og sånt. Samt det meste av klær. Jeg pleier å starte med bøker, DVD-er og spill, så vasker jeg så mange av klærne mine som mulig og pakker de, så tar jeg PC (med utstyr), TV, konsoller, forsterker, platespiller, høyttalere osv. dagen før jeg reiser, evt. dagen jeg reiser om jeg reiser seint på dagen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) På tide å ta lønsj. Satan så kaldt det skulle være i Oslo i dag. Følte feberen kicke inn i natt. Jeg er så skjør ass. Er vel enten kreft, aids eller syfilis. Er det det siste har jeg i hvertfall et påskudd for å bli gæren! Vi pratas. Er vel alle 3, du pådro dem i vietnam, SON On another note, i dag kommer jeg til å bli FUCKED UP. Så alt jeg sier etterpå, ikke ta dere nært av det. Endret 11. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Er trøtt så det holder etter å ha sovnet 01 og våknet 05 Våknet av at det var alt for kaldt osv. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 faen. ( slutten av the veteran ) Told ya. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 På tide å ta lønsj. Satan så kaldt det skulle være i Oslo i dag. Følte feberen kicke inn i natt. Jeg er så skjør ass. Er vel enten kreft, aids eller syfilis. Er det det siste har jeg i hvertfall et påskudd for å bli gæren! Vi pratas. Er vel alle 3, du pådro dem i vietnam, SON What you talkin' bout?! You don't know shit about life, I was in 'Nam you bastard. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) all i have to say: har hires og ninjas cant kill you if youre also a ninja BUT YA'LL WILL NEVER GET THEM Endret 11. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Nå begynner Top Gear. Får utsette pakkinga litt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 fuck ta vinballonger, dreiv å rista på en, PANG og 20 liter rødvin ligger utover gulvet. Fucking win... Har heldigvis en igjen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Hvorfor rista du på en fylt vinballong? Also, jeg skal ha ei morsom helg hører jeg. Slektstreff med folk jeg absolutt ikke kjenner, den yngste er noen og femti og få av dem drikker. Så skal jeg rydde ut av en garasje og brenne opp ørtogførti vedkubber. Så skal jeg dra hjem søndag ettermiddag. Jeg prøvde å argumentere med at pappa klarer fint å brenne opp vedkubbene selv og at slekta jeg ikke kjenner og som ikke kjenner meg vil ikke legge merke til at jeg ikke er med og at jeg har klart meg hjemme alene så lenge at jeg klarer nok en helg til, men neida. Mamma mente at jeg hadde ikke godt av å være i Orkdal i for lang sammenhengende tid. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Vel, sippete gamle folk høres jo ut til å være helt i din gate. Det er uansett ingen som har godt av å være i Orkdal. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Det er uansett ingen som har godt av å være i Orkdal. Ett sted må vi jo oppbevare "de mindre begavede". 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) :!: Endret 11. august 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 faen. ( slutten av the veteran ) Told ya. syns det var bra film, men surt på slutten Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Vel, sippete gamle folk høres jo ut til å være helt i din gate. Det er uansett ingen som har godt av å være i Orkdal. De er absolutt ikke min gate. Det har du rett i, men la oss si det sånn. Mamma mener jeg ikke har godt av å være hjemme og at det er mye bedre for meg å reise til et sted uten andre radiokanaler enn P1 og hvor det ikke er dekning for Netcom så fremt du klatrer opp på et fjell eller drar langt ut på sjøen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Hvorfor rista du på en fylt vinballong? Also, jeg skal ha ei morsom helg hører jeg. Slektstreff med folk jeg absolutt ikke kjenner, den yngste er noen og femti og få av dem drikker. Så skal jeg rydde ut av en garasje og brenne opp ørtogførti vedkubber. Så skal jeg dra hjem søndag ettermiddag. Jeg prøvde å argumentere med at pappa klarer fint å brenne opp vedkubbene selv og at slekta jeg ikke kjenner og som ikke kjenner meg vil ikke legge merke til at jeg ikke er med og at jeg har klart meg hjemme alene så lenge at jeg klarer nok en helg til, men neida. Mamma mente at jeg hadde ikke godt av å være i Orkdal i for lang sammenhengende tid. Fordi vin skal ristes flere ganger hver dag. Nettop vært ute å fiksa vannkummen.(er våt og jææævlig) Nå er jeg fullkommen Greide ikke å stå engang særlig bra. *pop* *pop* *pop* *pop* Endret 11. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
norgi Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Vel, sippete gamle folk høres jo ut til å være helt i din gate. Det er uansett ingen som har godt av å være i Orkdal. De er absolutt ikke min gate. Det har du rett i, men la oss si det sånn. Mamma mener jeg ikke har godt av å være hjemme og at det er mye bedre for meg å reise til et sted uten andre radiokanaler enn P1 og hvor det ikke er dekning for Netcom så fremt du klatrer opp på et fjell eller drar langt ut på sjøen. Vel kan nå si deg at en iallfall ikke har godt av å være på et sånt sted forlenge, vi har dekning fra netcom(tror jeg) men ellers ja, vis ikke fiberlinja hadde blitt lagt her for 1år sia så hadde jeg vel vært klar for sinnssykehus nå Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Vel, sippete gamle folk høres jo ut til å være helt i din gate. Det er uansett ingen som har godt av å være i Orkdal. De er absolutt ikke min gate. Det har du rett i, men la oss si det sånn. Mamma mener jeg ikke har godt av å være hjemme og at det er mye bedre for meg å reise til et sted uten andre radiokanaler enn P1 og hvor det ikke er dekning for Netcom så fremt du klatrer opp på et fjell eller drar langt ut på sjøen. Welcome to my fucking life. (bor 250 kilometer lengre nord enn b-real) Hadde begått seppuku uten bredbånd. Endret 11. august 2011 av Bundy 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Jeg synes det holder å ha levd det livet før, ser ikke vitsen med å gjenta det. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) To keep off the drugs muthafucka! Ikke at det hjelper IM SOOOO HIGH I CAN YTOUCH THE MOTHERCUKINGF SKY EDIT: Jeg savner livet sørpå http://www.youtube.com/watch?v=Gsn8xBVneb8&feature=related Endret 11. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg