Datasmurf Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Mornings. Nå er mamma og pappa hjemme, og om noen timer skal jeg på bokshopping med en god venn. Dette blir en bra dag føler jeg. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Hæ, kom plutselig på at jeg hadde bursdag i dag, hadde faktisk glemt det. S dnem rozhdeniya! Joiner mor og far FT på kake og kaffe i kveld. Hvordan vet du etternavnet mitt...? Du er litt creepy til tider, vet du det? Edit: Fant ut hvor lett det var å finne etternavnet mitt. Shit, jeg må være litt mer forsiktig med hva jeg sier heretter Endret 11. august 2011 av Coa Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Vi er ikke engang halvveis i august, og det er fire grader ute. Klarer ikke å vente til vinter med førti kalde nå, nei. Jeg er så glad for at jeg slipper (for håpentligvis) å oppleve en ny vinter hvor det er -33. Har jeg flaks, er det kaldeste jeg vil oppleve -28. Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Vi sover med vinduet helt åpent selv om det er -25 grader. Kulde er greit. Min egen personlige varmeovn er helt greit å ha. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Jeg prøver å holde temperaturen på rommet mitt på 15 grader. Umulig nå, men til vinteren blir det greit. Opp med to av tre vinduer i kulda + skjermer, PC-er og Xbox på, gir en perfekt temperatur. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Så ble det en 3-4 timers søvn til slutt. Meh. Kaffe! Nei, det har jeg jo ikke. Da blir det grønn super-tea from china og kansje litt ginseng. Dem sier ginsengen er så bra, men jeg liker den ikke. Er så bitter. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Hæ, kom plutselig på at jeg hadde bursdag i dag, hadde faktisk glemt det. S dnem rozhdeniya! Joiner mor og far FT på kake og kaffe i kveld. Hvordan vet du etternavnet mitt...? Du er litt creepy til tider, vet du det? Edit: Fant ut hvor lett det var å finne etternavnet mitt. Shit, jeg må være litt mer forsiktig med hva jeg sier heretter Who cares? Internetpolice kan bare komme Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Så ble det en 3-4 timers søvn til slutt. Meh. Kaffe! Nei, det har jeg jo ikke. Da blir det grønn super-tea from china og kansje litt ginseng. Dem sier ginsengen er så bra, men jeg liker den ikke. Er så bitter. Sukker / honning? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 WTB ergonomisk og komfortabel kontorstol med regulerbar nakkestøtte og armlener, samt som kan vippes frem og tilbake og låses i forskjellige posisjoner og mulighet til å regulere høyde. Koster rundt 5000 kr. Har sittet i min gamle stol i 10 minutter nå og kjenner allerede smertene i rygg og nakke. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 På tide å ta lønsj. Satan så kaldt det skulle være i Oslo i dag. Følte feberen kicke inn i natt. Jeg er så skjør ass. Er vel enten kreft, aids eller syfilis. Er det det siste har jeg i hvertfall et påskudd for å bli gæren! Vi pratas. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Solen, mor. Gi meg solen! Syfilis er best! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Hvor begynner man når man skal pakke ned ting til å flytte på hybel? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 TV og PC. Må vente det. Stikker ikke før lørdag, og trenger jo noe å gjøre før den tid og. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Hvor begynner man når man skal pakke ned ting til å flytte på hybel? Alt som er i skap, klær, blader, skuffedritt, osv Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Det er så kjedelig. Får være glad at jeg egentlig ikke har pakka ut alt fra sist flytting. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Ja, det er vel det kjedligste som finnes. Men ta det usynlige først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg