Espen pai Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Han har ringt meg en gang, og jeg husker ikke så mye av det. Det er i alle fall ikke fint å lese den, IMO.du var jo temmelig full du også da... så er ikke rart du ikke forsto noe... Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Okies. Media er litt elsk. Jeg oppdaget nettopp at den ene oppgaven jeg skal gjøre i løpet av dagen består i å gå til www.meebo.com og finne ut hvordan dette fungerer. xD Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Arendalsdialekta er fet da. "Hei på du, ska mi knulle i feddo og røøvi" Du er ikke i arendal ihvertfall Kan e knulle dæ så jevli hardt i fitta de, raua hadde au vært digg, for du e jo så laus i fitta at rauhållet blir som å pule ei nybarbert 14 åring! Jeg er i skarreland ihvertfall Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Fulle folk er generelt vanskeligere å forstå enn edru'e folk.. kan ikke skjønne det @Pepsico: Jada, men feddo og røøvi har ikke noe med Ændals-dialekten å gjøre Endret 28. februar 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Fantastisk Jeg skal passe på deg jeg, og introdusere deg for langeren min Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Microsoft skal saksøkes for å ha laget Internet Explorer. Klassen min er ikke helt riktig navla. x) Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg skal passe på deg jeg, og introdusere deg for langeren min Vis du kommer til meg så skal jeg vise deg "langeren" min... Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 http://youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go Sjekke denne. Det er Jeff Dunham - Achmed The Dead Terrorist. Morsom. Trossalt 34 millioner som har sett på den. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Dødelig kjedelig, han der Jeff Dunham fyren. oO Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 jeg fant en luremus Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Jikes. Trøtt som en strømpe. :-| Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg fant en oppgave jeg dropper. "Meld deg inn på facebook, legg til dine venner, opprett en (eller flere) grupper og inviter vennene dine". No waaaaay. Ja, jeg liker å komme med random utbrudd angående det jeg driver med på skolen. x) Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg fant en oppgave jeg dropper. "Meld deg inn på facebook, legg til dine venner, opprett en (eller flere) grupper og inviter vennene dine". No waaaaay. Ja, jeg liker å komme med random utbrudd angående det jeg driver med på skolen. x) Jeg er kåt, kan jeg stikke den i deg? Ja, jeg liker å komme med random utbrudd om hva jeg tenker på + at jeg må fise. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 at jeg må fise. Fise <3 Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 En hyperaktiv ADHD unge... men fasinerende Urk. >.< du var jo temmelig full du også da... så er ikke rart du ikke forsto noe... Det var en av de gangene, ja. Urk. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 at jeg må fise. Fise <3 Ikke i et rom med folk, og så er sjefen her, tviler han setter pris på det Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Det var en av de gangene, ja. Urk.Den andre gangen var jeg fullere... men du forsto endel da virket det som... var ivartfall det du sa i ettertid... Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 SATAN DET VAR GODT!! E var på do, så pissa jeg og feis litt.. Vis noen lurte Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) SATAN DET VAR GODT!! E var på do, så pissa jeg og feis litt.. Vis noen lurte Lurte helt ekstremt. ^^ Endret 28. februar 2008 av Nie Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Folk fra Froland har heftig dialekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg