Shikaru Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) Frokost / brunch (avhengig av når jeg våkner) og middag etter klokken seks er perfekt. I alle fall nå når jeg sjelden klarer å holde meg våken etter midnatt. det er jo bullshit! du er jo alltid våken og poster på forumet her til langt på natt! edit: leste litt feil av hva du skreiv. hvorfor klarer du ikke det nuh? Endret 10. august 2011 av Shikaru Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Vurderer å hoppe ut av vinduet i og med at kundene er såpass idioter. Men nøyer meg med å skrive en jævlig syrlig mail. Jeg liker slike brukere. Ja takk til flere sånne. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Haha, sitter å ser gjennom denne facebook gruppa, elsker sånne folk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Frokost / brunch (avhengig av når jeg våkner) og middag etter klokken seks er perfekt. I alle fall nå når jeg sjelden klarer å holde meg våken etter midnatt. det er jo bullshit! du er jo alltid våken og poster på forumet her til langt på natt! edit: leste litt feil av hva du skreiv. hvorfor klarer du ikke det nuh? Beats me. Bare plutselig en dag i forrige uke ble jeg forferdelig trett og sovnet klokken åtte på kvelden og våknet halv fem neste morgen. Dette har siden gjentatt seg hver kveld frem til i forgårs, da jeg klarte å holde meg våken til midnatt og våknet åtte (føltes som om jeg hadde sovet 18 timer vel og merke, var trett hele gårdagen, følte meg ikke opplagt eller uthvilt eller noe), og i går holdt jeg meg også våken til midnatt og det var rett og slett vondt, sov i dag til halv elleve og føler meg mye bedre, men sitter og gjesper hele tiden. o_O Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 PUH! Shopping med ho mor Fantastisk. "Åh den var fin da!" "Ja veldig fin. Men litt dyr da..." "Men så fin!" "jaaaa.... men for dyr. Jaja " "...Men... ja, men da kjøper jeg den til deg " "K " 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Note to self: Ikke klø seg i øyet mens man lager mat. Hvertfall ikke mens man holder på med krydderet. 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Damnit, hvorfor har ikke den slimme fine pcen jeg har lyst på expresscard-slot? Meh, får håpe den har en ekstra mPCIe under der som ikke er for vanskelig å komme til. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 au lars. har gjort det samma sjøl når jeg har hakka løk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 au lars. har gjort det samma sjøl når jeg har hakka løk Hadde vært "greit" om det bare var løk denne gangen. Men neida, det måtte være cayennepepper. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 haha shiet! over på no annet så venter jeg på at fattern skal komme med mat. han har gode baguetter med Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeet Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Isiah Whitlock Jr. er så jævlig kulø som Clayton Davis. Hngh! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Pizza og brus til middag på en onsdag. Woah. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Ingen middag i dag heller. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) au lars. har gjort det samma sjøl når jeg har hakka løk Hadde vært "greit" om det bare var løk denne gangen. Men neida, det måtte være cayennepepper. I know the feeling bro Prøvde å runke en gang etter jeg holdt på med chilli, never again Endret 10. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 au lars. har gjort det samma sjøl når jeg har hakka løk Visste du at Au Lars inneholder de NESTEN de samme bokstavene som navnet til Lars Vaular, artisten? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Driver på og laster avg super, det stod jeg kunne prøve det gratis i 30 dager. Men det tar så lang tid, så lurer på om det er noe juks! skal jeg avbryte? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Why AVG super? AVG Free er jo perfekt uansett og koster ingenting. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Driver å saumfarer internett etter Thomas toget puslespill for han sønnen min blir 3 år neste måned å ønsker seg det til bursdagen men finner ikke noe Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Is a rude boy town is kingston town Alborosie <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg