Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Frokost / brunch (avhengig av når jeg våkner) og middag etter klokken seks er perfekt. I alle fall nå når jeg sjelden klarer å holde meg våken etter midnatt. :p

det er jo bullshit! du er jo alltid våken og poster på forumet her til langt på natt!

edit: leste litt feil av hva du skreiv. :p hvorfor klarer du ikke det nuh?

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Frokost / brunch (avhengig av når jeg våkner) og middag etter klokken seks er perfekt. I alle fall nå når jeg sjelden klarer å holde meg våken etter midnatt. :p

det er jo bullshit! du er jo alltid våken og poster på forumet her til langt på natt!

edit: leste litt feil av hva du skreiv. :p hvorfor klarer du ikke det nuh?

Beats me. Bare plutselig en dag i forrige uke ble jeg forferdelig trett og sovnet klokken åtte på kvelden og våknet halv fem neste morgen.

Dette har siden gjentatt seg hver kveld frem til i forgårs, da jeg klarte å holde meg våken til midnatt og våknet åtte (føltes som om jeg hadde sovet 18 timer vel og merke, var trett hele gårdagen, følte meg ikke opplagt eller uthvilt eller noe), og i går holdt jeg meg også våken til midnatt og det var rett og slett vondt, sov i dag til halv elleve og føler meg mye bedre, men sitter og gjesper hele tiden. o_O

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Driver på og laster avg super, det stod jeg kunne prøve det gratis i 30 dager. Men det tar så lang tid, så lurer på om det er noe juks! skal jeg avbryte?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...