L4r5 Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 WOOHOOO, I AM HAPPY. Kvifor? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 DET ER NOEN SOM HAR DET! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 DET ER NOEN SOM HAR DET! Kva då? Caps lock? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Lukrative sponsinger. ^_^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Du kommer til å få hjerteinfarkt innen du fyller 30. Fordi jeg spiser iskrem og burritos til frokost i dag, i stedet for de traurige gamle brødskivene og frokostblandingen jeg spiser ellers? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 WOOHOOO, I AM HAPPY. Kvifor? Kom romfordeling til internatet for neste år. Fikk enerom med bad. YEAH. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Kom romfordeling til internatet for neste år. Fikk enerom med bad. YEAH. Gratla! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Du kommer til å få hjerteinfarkt innen du fyller 30. Fordi jeg spiser iskrem og burritos til frokost i dag, i stedet for de traurige gamle brødskivene og frokostblandingen jeg spiser ellers? Tja, har egentlig ikke inntrykket av at du spiser så veldig sunt på en generell basis Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Klart jeg gjør. Bønner, indrefilet av svin og okse, kylling, pytt i panne, poteter og ris opp og i mente, kyllingkjøttdeig til alt i stedet for vanlig / karbonadedeig etc. Og vanligvis består frokosten min av frokostblanding type "All Bran" e.l. og / eller noen brødskiver med ost og skinke. Eller om jeg føler meg fancy, leverpostei og agurk. Når jeg da hadde igjen rester av middagen fra i går, var det helt greit å spise det til frokost i dag. Kroneisen var bare en bonus. Men hvor sunt det er at jeg bare spiser to faste måltider om dagen, kan vel heller diskuteres. Skylder på den lave forbrenningen som gjør at jeg sjelden er sulten mellom frokost/brunch og middag. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 To faste måltider om dagen er ikke farlig, så lenge du får i deg nok av de diverse stoffene. Spiser selv to måltider dagen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Får sannsynligvis ikke nok vitaminer og omega-3. Sikkert derfor jeg knasker vitaminbamser og popper krill. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Men spiser dere litt sånn småting i mellom da eller? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Gratla! Takk! Føles veldig bra, særlig mtp. at overraskende mange fikk dobbelrom. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Men spiser dere litt sånn småting i mellom da eller? Nja, en kroneis etter middag for min del, men ikke noe annet. Kanskje en pastill om jeg føler for det. Og så drikker jeg for det aller meste vann, te og laktosefri melk. Skeier ut nå og da med brus vel og merke. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 to ganger om dagen til vanlig? frokost, lunsj, middag og muligens kvelds Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Frokost / brunch (avhengig av når jeg våkner) og middag etter klokken seks er perfekt. I alle fall nå når jeg sjelden klarer å holde meg våken etter midnatt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Men spiser dere litt sånn småting i mellom da eller? Lunsj - Rundt 10:30 til 11:30. Spiser vanligvis litt frukt i halvtimen etter lunsj. Middag - rundt 6-7 tiden. Middag. Utenom det spiser jeg ingenting, og drikker for det meste vann. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Fy søren, "Nils & Prepple - Reiser alene" er en fantastisk låt! Må komme meg inn til Trondhjem den 15. for å kjøpe 7" føler jeg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Vurderer å hoppe ut av vinduet i og med at kundene er såpass idioter. Men nøyer meg med å skrive en jævlig syrlig mail. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg