Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, du har ennå ikke svart på noe. :) Forøvrig vil jeg påpeke at jeg har masse forståelse, men ser per nå ingen grunn til at du ikke skal kunne tjene gode penger på å ta deg jobb.

Som du sier vil du ikke utdanne deg - da er det også dårlig med sikkerhet og de store pengene.

Hva er det du vil jeg skal svare på? Jeg tar gjerne på meg jobb hvis jeg får, men der er problemet. Jeg får ikke. Hva skal man gjøre da? Er ikke alltid man får som man vil. Så fra nå av kan du bare la dette ligge.

Hvordan har det seg da at alle (ok, en sannhet med modifikasjoner) har jobb da? Hva slags magi er det de gjør?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Hvordan har det seg da at alle (ok, en sannhet med modifikasjoner) har jobb da? Hva slags magi er det de gjør?

Hva er det med setningen "så fra nå av kan du la dette ligge", som du ikke forstår?

Lenke til kommentar

Hva er det med setningen "så fra nå av kan du la dette ligge", som du ikke forstår?

Hele biten med at du unnskylder deg med "det er ikke så lett", en unnskyldning for ikke å prøve hardt nok* og en egen evne til å ungå å faktisk svare med annet enn små sinneutbrudd.

* der nok er definert med til du får jobb. Det er ingen umulighet, selv om du kanskje ikke har luksusen til å være picky.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Synes alle her kan begynne å skrive nynorsk. Evt. får jeg begynne å stalke svelemoe for å få min dose :hmm:

Eg kan tala nynoreg! :fun:

Det er ikke det samme :no:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...