Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er nå jeg er drittsekk og sier jeg har 32000 i bruttoinntekt i måneden :)

Hva gjør du for å fortjene slike summer?

Fagbrev i prosessindustri, jobber på medisinfabrikk (vi lager kalktabletter 24/5), masse skifttillegg, men jobber natt og kveldsskift også, da. Dag 5 dager, kveld 4 dager, natt 4 dager, repeat. Nå jobber jeg nattskift. Altså har jeg tjent en hundrelapp på å skrive denne posten :)

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Betale regninger er nedtur. Jeg vil ha pengene mine. :(

Ditto. Møkkalønning den 12. august, og avdrag på studielånet den 15., som er på mer eller mindre like mye. Koster å ta seg ferie. Blir feit lønn om 2,5 uker, da :fun:

Men nå er det natta, jobbing i morra tidlig.

Lenke til kommentar
Ditto. Møkkalønning den 12. august, og avdrag på studielånet den 15., som er på mer eller mindre like mye. Koster å ta seg ferie. Blir feit lønn om 2,5 uker, da :fun:

Men nå er det natta, jobbing i morra tidlig.

Det jeg gjør er at jeg setter av penger på en annen konto med en gang jeg får lønn. Pleier somregel å funke som en god sparemetode. :p På den måten slipper jeg å bruke penger på unødvendige ting slik som en random brus på butikken eller lignende...

... og da får man en hyggelig overraskelse neste gang man sjekker nettbank. I hvert fall for meg som glemmer at jeg hadde penger på den andre kontoen. :fun:

Endret av Zeromac
Lenke til kommentar

Når lillesøster skulle legge seg på sommeren/høsten måtte alltid jeg eller pappa inn på rommet og fjerne langbeiner fra taket.

Bare tok dem i dasspapir. MANGE lag dasspapir. Skulle tro de var livsfarlig giftige :p

På engelsk har de et mye mere grasiøst navn, Crane Fly.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...