Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Virker som bildet mange har er at folk trives på sosialen og ikke jobber fordi de er late, kan nok stemme til en liten grad. Men de fleste vil nok heller jobbe, og pengene du får på sosialen er ikke mye.

De aller fleste har nok lyst til å arbeide, men jeg anser ikke det som et argument til å få helt greit betalt for å drive dank. Jeg hadde en kollega som sluttet fordi han "knapt tjente mer" ved å jobbe.

 

Jeg gir deg helt opp. Du har null forståelse for andre enn deg selv. Full av selvegoisme er du.

Vel, du har ennå ikke svart på noe. :) Forøvrig vil jeg påpeke at jeg har masse forståelse, men ser per nå ingen grunn til at du ikke skal kunne tjene gode penger på å ta deg jobb.

 

Som du sier vil du ikke utdanne deg - da er det også dårlig med sikkerhet og de store pengene.

 

ALLE SKAL JOBBE OG BETALE SKATT!! IKKE FAEN OM MINE PENGER SKAL GÅ TIL ANDRE, FUCK SOLIDARITET :realmad: :realmad:

 

Sarkasme ja

 

Synes du ikke alle skal jobbe? Vil du at dine penger skal gå til å subsidiere drog? Hva har det med solidaritet å gjøre? :)

 

selvegoisme? :fun:

Kniste litt jeg og.

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal jobbe, tjene masse, fortsette å være gjerrig og ikke bruke penger, også dø med kontoen full av penger. Og når jeg er død så skal jeg ha fikset så alt blir gitt bort til en fattig nigger jeg kun møtte en gang.

Endret av Necrosodomic Proctólogo
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

 

Vel, du har ennå ikke svart på noe. :) Forøvrig vil jeg påpeke at jeg har masse forståelse, men ser per nå ingen grunn til at du ikke skal kunne tjene gode penger på å ta deg jobb.

 

Som du sier vil du ikke utdanne deg - da er det også dårlig med sikkerhet og de store pengene.

 

 

Hva er det du vil jeg skal svare på? Jeg tar gjerne på meg jobb hvis jeg får, men der er problemet. Jeg får ikke. Hva skal man gjøre da? Er ikke alltid man får som man vil. Så fra nå av kan du bare la dette ligge.

Lenke til kommentar

Hva er det du vil jeg skal svare på? Jeg tar gjerne på meg jobb hvis jeg får, men der er problemet. Jeg får ikke. Hva skal man gjøre da? Er ikke alltid man får som man vil. Så fra nå av kan du bare la dette ligge.

Jeg tror man må gjøre noe annet enn å sitte å vente på en jobb.. Du må ut og prøve å skaffe deg en. Hjelper ikke å sitte på ræva og forvente at du skal "få" en jobb av en eller annen.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

 

Jeg tror man må gjøre noe annet enn å sitte å vente på en jobb.. Du må ut og prøve å skaffe deg en. Hjelper ikke å sitte på ræva og forvente at du skal "få" en jobb av en eller annen.

 

Og hva faen vet du om hva jeg gjør?

Lenke til kommentar

Hm, fikk 30970 for disse månedene mot jul, altså høsten. Ca 6000 og noe i måneden? Hm, 3000 og noe går jo til leie av hybel, aner jeg en billig livstil? 3000 og noe å leve på i mnd er ikke så sykt mye:p

 

Prøv så å bo i Oslo, hvor det er så å si umulig å få noe for under 4000 kroner i måneden. Jeg betalte selv 4333. Legger du på internett og strøm, så sitter du igjen med 1000 kroner som skal dekke ALT annet. Dette levde jeg på en god stund.

Oslo har høyest sats, dvs jeg fikk 6k i måneden(MINSTESATS, hvis ikke saksbehandleren din ser det fit og kutte ned på den)

 

Lillestrøm var 4k.

 

 

Dvs, you fail so fucking hard.

 

Hvorfor skal bitches preike så mye?!

 

God damn, blitt plaget i 4 timer nå elns, har ikke posted her engang, og jeg er pillefjern som faen.

 

Fy faen, get to the fucking point :realmad:

Mye som deg og denne tråden, altså?

Try harder, newfag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...