Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Jo det interesserer deg fordi du gnåler alltid om det eller andre ting som du ikke har noe med. GNÅL.

Håper du kommer oppi en situasjon der du blir sittende arbeidsledig en stund, så ser du at ting går ikke alltid som planlagt og ting går ikke alltid på skinner.

Lenke til kommentar

Jo det interesserer deg fordi du gnåler alltid om det eller andre ting som du ikke har noe med. GNÅL.

Vel, betaler jeg for deg eller ikke? :--D

Håper du kommer oppi en situasjon der du blir sittende arbeidsledig en stund, så ser du at ting går ikke alltid som planlagt og ting går ikke alltid på skinner.

Hm, ønske meg uvel. Nice. Uansett, det er derfor jeg utdanner meg og skaffer meg så mye erfaring som mulig, nettopp for ikke å komme i den situasjonen.

This is America, kid. Who is stopping you?

Lenke til kommentar

Det bryr meg i utgangspunktet ingenting hva du tjener, det er heller ikke min sak. Dersom du ikke har jobb, derimot, men forsørges av skattepenger (hint hint: mine) ser jeg heller at du gjør en nødvendig innsats og skaffer deg et levebrød.

Virker som bildet mange har er at folk trives på sosialen og ikke jobber fordi de er late, kan nok stemme til en liten grad. Men de fleste vil nok heller jobbe, og pengene du får på sosialen er ikke mye.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Vel, betaler jeg for deg eller ikke? :--D

Hm, ønske meg uvel. Nice. Uansett, det er derfor jeg utdanner meg og skaffer meg så mye erfaring som mulig, nettopp for ikke å komme i den situasjonen.

This is America, kid. Who is stopping you?

Jeg gir deg helt opp. Du har null forståelse for andre enn deg selv. Full av selvegoisme er du.

Lenke til kommentar

Fuck off, gi meg penga dine. Jeg trenger ny platespiller, nå! Og ikke noe bånddrevet crap. Jeg vil ha muligheten til å scratche om jeg skulle få interesse for det. :p

Nei, jeg er ikke seriøs, dog er jeg veldig trett, så jeg skal ta med meg nok en bok om gullgravere og krype til køys.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...