j-- Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Ekte platespiller: http://www.hifistasjonen.no/index.php?/hifi/Produkter/Analog/Platespiller/JR-Trans-Rotor/ARGOS-NYHET Og ja Sjur, Infected Mushroom er fint å sovne til =D Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Løsningen er jo slående enkel. Skaff deg jobb. Det er faktisk ikke så slående enkelt som du måtte tro. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Da vil du ikke ha jobb. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Da vil du ikke ha jobb. Du har ikke peiling på hva du snakker om. Som vanlig! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Vel, jeg har jobb og er under utdanning. Har du tid til å lulle rundt med hest har du tid til å skaffe deg jobb. 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Dine argumenter blir bare mer og mer tragisk. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Da går jeg ut ifra at du har en svært god grunn til ikke å ha jobb. :> Ser forøvrig ingen argumenter, ei urimeligheten i påstanden min. Endret 9. august 2011 av Lycantrophe 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Hvorfor interesserer det deg sånn? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Det bryr meg i utgangspunktet ingenting hva du tjener, det er heller ikke min sak. Dersom du ikke har jobb, derimot, men forsørges av skattepenger (hint hint: mine) ser jeg heller at du gjør en nødvendig innsats og skaffer deg et levebrød. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Ikke skaff jobb, det suger. Min rygg er nå helt ödelagt etter å ha tilbrakt alt for stor tid på McDonalds nå i sommer. Håper jeg finner en kulere jobb med mer penger. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Vel, på en annen side, hvorfor ikke bare ta dine penger uten å gjøre en dritt? Mye enklere... 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Jo det interesserer deg fordi du gnåler alltid om det eller andre ting som du ikke har noe med. GNÅL. Håper du kommer oppi en situasjon der du blir sittende arbeidsledig en stund, så ser du at ting går ikke alltid som planlagt og ting går ikke alltid på skinner. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Jo det interesserer deg fordi du gnåler alltid om det eller andre ting som du ikke har noe med. GNÅL. Vel, betaler jeg for deg eller ikke? :--D Håper du kommer oppi en situasjon der du blir sittende arbeidsledig en stund, så ser du at ting går ikke alltid som planlagt og ting går ikke alltid på skinner. Hm, ønske meg uvel. Nice. Uansett, det er derfor jeg utdanner meg og skaffer meg så mye erfaring som mulig, nettopp for ikke å komme i den situasjonen. This is America, kid. Who is stopping you? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Det bryr meg i utgangspunktet ingenting hva du tjener, det er heller ikke min sak. Dersom du ikke har jobb, derimot, men forsørges av skattepenger (hint hint: mine) ser jeg heller at du gjør en nødvendig innsats og skaffer deg et levebrød. Virker som bildet mange har er at folk trives på sosialen og ikke jobber fordi de er late, kan nok stemme til en liten grad. Men de fleste vil nok heller jobbe, og pengene du får på sosialen er ikke mye. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Jo det interesserer deg fordi du gnåler alltid om det eller andre ting som du ikke har noe med. GNÅL. Vel, betaler jeg for deg eller ikke? :--D Håper du kommer oppi en situasjon der du blir sittende arbeidsledig en stund, så ser du at ting går ikke alltid som planlagt og ting går ikke alltid på skinner. Hm, ønske meg uvel. Nice. Uansett, det er derfor jeg utdanner meg og skaffer meg så mye erfaring som mulig, nettopp for ikke å komme i den situasjonen. This is America, kid. Who is stopping you? Jeg gir deg helt opp. Du har null forståelse for andre enn deg selv. Full av selvegoisme er du. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Ekte platespiller: http://www.hifistasjonen.no/index.php?/hifi/Produkter/Analog/Platespiller/JR-Trans-Rotor/ARGOS-NYHET Og ja Sjur, Infected Mushroom er fint å sovne til =D Ooh, den som bare hadde pengene ... I mens får jeg spare opp litt ekstra og så kjøpe meg Technics SL-1200Mk2. =D Men da ble det IM da. Og en drøm om å dra på konsert med dem i nær fremtid ... Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) ALLE SKAL JOBBE OG BETALE SKATT!! IKKE FAEN OM MINE PENGER SKAL GÅ TIL ANDRE, FUCK SOLIDARITET :realmad: Sarkasme ja Endret 9. august 2011 av Sebbe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 (endret) Fuck off, gi meg penga dine. Jeg trenger ny platespiller, nå! Og ikke noe bånddrevet crap. Jeg vil ha muligheten til å scratche om jeg skulle få interesse for det. Nei, jeg er ikke seriøs, dog er jeg veldig trett, så jeg skal ta med meg nok en bok om gullgravere og krype til køys. Endret 9. august 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg