Espen pai Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Aldri noen som vil krangle her, jo. jeg kan krangle! hva vil du krangle om? U9: har ikke penger til buss/tog opp Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Jeg har runda Elma allerede jeg var syk i elma for lenge siden. Bare Ø.B som var flinkere, den kødden Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 U9: har ikke penger til buss/tog opp UNNI! Ikke U9! UNNI! Eventuelt, om man absolutt MÅ ha med det 9-tallet, 9ë! O_o Du kan ta det som en forberedelse til den lange turen din, og gå? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Da går vi over til helt noe annet. Kutt ut privat småkrangel... Et par poster slettet. Endret 28. februar 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 jeg kan krangle! hva vil du krangle om? Vi ender bare opp med personangrep, og det liker ikke moderatorene. Bare meg som mislikte/misliker Steve Irwin, btw.? La merke til siggen din, PepsiCo. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 jeg var syk i elma for lenge siden. Bare Ø.B som var flinkere, den kødden Ø.B. har en tendens til å være flinkest i slike ting. Oo Fatter ikke hvordan han greier det. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Noen som hat sett denne filmen? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hør på Jarmo, folkens. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Arendalsdialekta er fet da. "Hei på du, ska mi knulle i feddo og røøvi" Du er ikke i arendal ihvertfall Kan e knulle dæ så jevli hardt i fitta de, raua hadde au vært digg, for du e jo så laus i fitta at rauhållet blir som å pule ei nybarbert 14 åring! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Du er ikke i arendal ihvertfall Kan e knulle dæ så jevli hardt i fitta de, raua hadde au vært digg, for du e jo så laus i fitta at rauhållet blir som å pule ei nybarbert 14 åring! He-he? Griseprat er gøy? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Du kan ta det som en forberedelse til den lange turen din, og gå? rekker ikke det på en helg Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Arendalsdialekta er herlig da, jeg blir mo i knærne hver gang Espen ringer meg Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 rekker ikke det på en helg Løp. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Arendalsdialekta er herlig da, jeg blir mo i knærne hver gang Espen ringer meg Han har ringt meg en gang, og jeg husker ikke så mye av det. Det er i alle fall ikke fint å lese den, IMO. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Arendalsdialekta er herlig da, jeg blir mo i knærne hver gang Espen ringer meg Han har ingenting dialekt i forhold til meg Jeg har veldig brei arendal dialekt, mer enn gjennomsnittet Endret 28. februar 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Arendalsdialekta er herlig da, jeg blir mo i knærne hver gang Espen ringer meg Han har ingenting dialekt i forhold til meg Vi får se da, jeg flytter muligens til Arendal om en to års tid. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Vi får se da, jeg flytter muligens til Arendal om en to års tid. Hva skal du gjøre her nede da? Skjer ikke så mye her.. Unntatt å finne på faenskap.. Arendal er jo en tilnærmet lovløs by, kan gjøre hva faen en vil å slippe unna med det Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Bare meg som mislikte/misliker Steve Irwin, btw.? La merke til siggen din, PepsiCo.En hyperaktiv ADHD unge... men fasinerende Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Vi får se da, jeg flytter muligens til Arendal om en to års tid. Hva skal du gjøre her nede da? Skjer ikke så mye her.. Unntatt å finne på faenskap.. Arendal er jo en tilnærmet lovløs by, kan gjøre hva faen en vil å slippe unna med det Fantastisk Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Fantastisk Ja, til tider, men man går lei av det å Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg