Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mens jeg merker at jeg har lyst til å gi faen i alt og kjøpe meg ny platespiller og mobil, i stedet for å være ansvarlig og spare de få pengene jeg har.

Trenger du ny mobil? Er din ødelagt, slik at den ikke kan brukes, eller har du bare lyst på nye knapper? Platespiller finner du gratis på finn.no.

Lenke til kommentar

Jeg kan bake? Og lage middag. Og 2012 er allere dedikert til at jeg skal lære meg å lage desserter. 8D

(Si ifra om du foretrekker den gamle type jente fra tidligere år som prater nerd i stedet for mat. Jeg kan det også, om enn noe haltende.)

Det vanskelig å si nei, når man først smaker på kaka..

Nei, det er det samme for meg, du er deg selv - godt nok for meg!

Lenke til kommentar

Ja, men søppel fungerer stort sett lenge nok. Dessuten er det gøy å leke med når det er helt dødt.

Det vanskelig å si nei, når man først smaker på kaka..

Nei, det er det samme for meg, du er deg selv - godt nok for meg!

Pass deg før jeg begynner å prate baby. :p
Lenke til kommentar

Mens jeg merker at jeg har lyst til å gi faen i alt og kjøpe meg ny platespiller og mobil, i stedet for å være ansvarlig og spare de få pengene jeg har.

Trenger du ny mobil? Er din ødelagt, slik at den ikke kan brukes, eller har du bare lyst på nye knapper? Platespiller finner du gratis på finn.no.

Vel, den kan brukes, men jeg begynner å bli rimelig lei av å måtte la den opp to ganger om dagen. Samt at knappene slutter å fungere når de selv vil og den henger seg titt og ofte. :fun:

Og vil ikke ha bare nye knapper, vil helst ha noe som ser mer sexy ut.

Og Jonas svarte ganske bra når det gjelder platespilleren. Satt og så på noen i sted på finn, men fant liksom ingen som så ut til å være bedre enn de to jeg har nå. Vel og merke er den ene ødelagt og den andre er rimelig shady og billig med USB-inngang og det hele (ikke overlat til din mor å kjøpe deg platespiller uten å spesifisere nøyaktig hva du vil ha, du kan ende opp med noe jalla fra Clasern).

Lenke til kommentar

Vel, den kan brukes, men jeg begynner å bli rimelig lei av å måtte la den opp to ganger om dagen. Samt at knappene slutter å fungere når de selv vil og den henger seg titt og ofte. :fun:

Og Jonas svarte ganske bra når det gjelder platespilleren. Satt og så på noen i sted på finn, men fant liksom ingen som så ut til å være bedre enn de to jeg har nå. Vel og merke er den ene ødelagt og den andre er rimelig shady og billig med USB-inngang og det hele (ikke overlat til din mor å kjøpe deg platespiller uten å spesifisere nøyaktig hva du vil ha, du kan ende opp med noe jalla fra Clasern).

Du skriver mye, men det eneste jeg egentlig klarer å få ut av det er "jeg trenger absolutt ikke nytt, jeg bare har veldig lyst på". Og i tidligere innlegg leser jeg veldig mye "jeg har ikke penger". Droppet ikke du legetime fordi du ikke hadde råd til bussen?
Lenke til kommentar

Du skriver mye, men det eneste jeg egentlig klarer å få ut av det er "jeg trenger absolutt ikke nytt, jeg bare har veldig lyst på". Og i tidligere innlegg leser jeg veldig mye "jeg har ikke penger". Droppet ikke du legetime fordi du ikke hadde råd til bussen?

Det har du helt rett i. :p

Og det var møte med NAVs psykolog om fremtiden min, men ja. Jeg gjorde det.

Vel, fikk den utsatt til neste onsdag i alle fall. Da er foreldra mine hjemme fra Spaniens lande og kan låne meg penger til bussene jeg må ta.

Som sagt, jeg har penger, jeg har bare ikke penger å bruke før jeg får noe fast inntekt. Har for øyeblikket 6900 kr på konto (sparekonto og brukskonto) og de skal holde til jeg får meg jobb, med andre ord, jeg kommer ikke til å kjøpe ny mobil og platespiller, selv om det frister fælt å være ufornuftig akkurat nå.

Men mamma maser om at jeg skal kjøpe meg ny mobil og få meg nytt abonnement, men hun vil ikke sponse det, så da får jeg bare gå og drømme om å bruke penger som da jeg var student og levde på Statens lånekasse og 3000 kr i måneden til "fri" bruk (jf. mat og fyll).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...