Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg skjønte hva du mente.

Tror dog jeg unngår Bundys løsning for øyeblikket. For å fikse drugs og bli god med det, trenger man også penger. For øyeblikket har jeg ikke 70 kr til bussen engang.

Vel, ikke å bruke på buss i alle fall. Sparer alt jeg har. Har ikke brukt egne penger på lenge. I alle fall ikke siden fredag. :p

Lenke til kommentar

Ja, jeg skjønte hva du mente.

Tror dog jeg unngår Bundys løsning for øyeblikket. For å fikse drugs og bli god med det, trenger man også penger. For øyeblikket har jeg ikke 70 kr til bussen engang.

Vel, ikke å bruke på buss i alle fall. Sparer alt jeg har. Har ikke brukt egne penger på lenge. I alle fall ikke siden fredag. :p

Kjøpt litt, bland ut, selg, kjøp mer, gjenta.

profit

Lenke til kommentar

Bundy, de jentene som driver med sånt her, er mellom 12 og 15 år gamle og fra feil del av kommunen. Jeg foretrekker å ha så lite som mulig med dem å gjøre.

Dessuten ... De folka som driver med sånt her, er drevne og gir meg sannsynligvis ikke innpass på markedet sitt. :p

Lenke til kommentar

Dessuten ... De folka som driver med sånt her, er drevne og gir meg sannsynligvis ikke innpass på markedet sitt. :p

Pluss at du ser så lite gangster ut i tillegg. Du må se mer hardcore ut, som meg. Jeg har THUG LYFE 4 EVAH skrevet i panna liksom. Ingen tør å kødde med en så hardbarka fyr som meg.

Lenke til kommentar

Jeg må ha missforstått. Jeg trodde det va sånn at man tok seg innpass. Ikke fikk.

Jeg hakke peiling på sånt.

Og jeg tviler sterkt på at jeg har det som skal til for å ta innpass. Jeg er for dumsnill.

Lenke til kommentar

Eventuelt kan du begynne og lage heimbrent og selge. Ikke så skummelt som drugs tror jeg.

For HB-apparater eksploderer ikke tilsynelatende uten grunn i hytt og pine. Nei, da hadde jeg heller gått ut i skogen og sanka sopp snart. Tørke og legge i fryseren. Til vinteren er det soppmangel. Det gjelder å finne seg en nisje.

edit: Og så får man gratis mosjon og frisk luft på kjøpet. Doublewin.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Pluss at du ser så lite gangster ut i tillegg. Du må se mer hardcore ut, som meg. Jeg har THUG LYFE 4 EVAH skrevet i panna liksom. Ingen tør å kødde med en så hardbarka fyr som meg.

Nettopp. Du er jo kolabaron numero uno!

Den eneste som Bundy handler fra.

Eventuelt kan du begynne og lage heimbrent og selge. Ikke så skummelt som drugs tror jeg.

Sant, hadde det ikke vært heimbrentsniffer #1 som bor et par hundre meter unna meg og lukter sats på 1 mils avstand.

Hu har ødelagt for mye av hjemmebrenningsmarkedet oppi bakkan her.

Før brente nesten hver eneste av naboene mine. Nå er det to.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Nettopp. Du er jo kolabaron numero uno!

Den eneste som Bundy handler fra.

Sant, hadde det ikke vært heimbrentsniffer #1 som bor et par hundre meter unna meg og lukter sats på 1 mils avstand.

Hu har ødelagt for mye av hjemmebrenningsmarkedet her.

inb4 candy-ass

Lenke til kommentar

Lars, tja. Flein får man jo på kirkegårder rundt om her i Trøndelag. Aberet er alle de gamle damene som sitter og følger med og ringer politiet for hver jævla ungdom som svinser rundt på kirkegårdene på kveldstid. :p

Og om ikke annet, kan jeg vel alltids utvinne sprit fra plastposer, kan jeg ikke?

Det vil sannsynligvis smake og lukte bedre enn den dårlige HB-en som farter rundt her for tiden. Lukter og smaker frau av den. :|

Somaliere kan virkelig ikke å lage god hjemmebrent. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...