Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke bra å drikke så mye!

Tullprat. Når man blir sjuk skyldes det bakterier. Har du sett hva som er i antibakterielle handwipes and wutnot? Jo, sprit.

Så drikk sprit så unngår man å bli sjuk.

Det er sant for jeg leste det på nettet.

Lenke til kommentar

Det er ikke bra å drikke så mye!

Tullprat. Når man blir sjuk skyldes det bakterier. Har du sett hva som er i antibakterielle handwipes and wutnot? Jo, sprit.

Så drikk sprit så unngår man å bli sjuk.

Det er sant for jeg leste det på nettet.

Du kan forresten drikke antibakteriell flytende håndvask. Schmaker goth

3860650495_55946a713e.jpg

Jeg liker ikke sprit

Tullprat.

48.jpg

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Sinnsykt vanskelig det skulle være å finne en laptop som konkurrerer med apple i design og tykkelse i forhold til innhold (eller for apple sin del, det som man KAN få som innhold)

Jeg har så lite lyst på laptop fra apple :hrm: De tar seg så sinnsykt godt betalt for å få de spesifikasjonene jeg har lyst på.

Linux er uaktuelt, ja jeg har prøvd det et par ganger uten noen stor suksess.

Og vel, air er også uaktuell siden det tydeligvis ikke er så lett å kaste osx på hode og ræva ut og få det optimalisert med windows uten for mye om og men.

Fikk ganske lyst på Samsung 900X3A men da kommer pcen opp i over 12k, noe som jeg synes er litt mye.

Jeg satt i det dillemmaet som du står ovenfor nå og kom fram til at jeg ikke hadde lyst på Apple jeg heller da de var omtrent det eneste som tilfredstilte de spesifikkasjonene jeg hadde lyst på: ssd, usb,greit batteritid, ingen jævla cd-rom eller VGA-utgang eller annet fjas...og et passelig skjermkort som kunne spille noe hvis jeg fikk lyst til det.

Intel sine kommende Ultrabook-serie kommer ikke tidsnok til skolestarten og da ble valget på den sexy Samsung 900X3A :love:

IMG_20110729_173558.jpg

Den er gitt ut i statene med i7 og 256GB SSD men den kommer nok ikke til norden riktig enda dessverre i følge Samsung selv og komplett.no

Ja det er 13.000kr omtrent for den men jeg trengte laptop til skolearbeid og..og..ja..

Lenke til kommentar

:( nå ble jeg lei meg

Slapp av. Bundy er sånn med alle. Han er litt spesiell.

Da Bundy ble født tok jordmora en kikk på han og sa "Fy faen!" før hu prøvde å dytte han inn igjen.

Men da hoppa Bundy ned, tok saksa som faren skulle bruke til å klippe navlestrengen og så stab-et han jordmora midt i øyet. Brunøyet.

Lenke til kommentar

Legg deg, bundy din jævel

I'll sleep when i'm dead.

Herreløse & Onkl-p - Lever som vi gjør :fun:

:( nå ble jeg lei meg

Slapp av. Bundy er sånn med alle. Han er litt spesiell.

Da Bundy ble født tok jordmora en kikk på han og sa "Fy faen!" før hu prøvde å dytte han inn igjen.

Men da hoppa Bundy ned, tok saksa som faren skulle bruke til å klippe navlestrengen og så stab-et han jordmora midt i øyet. Brunøyet.

Nothing could be more true, jeg bæsja forresten på folk også pga for kort tykktarm :fun:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...