Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Noen her inne som har grudd seg såpass til å dra røven sin til frisøren at de har vurdert å finne frem høvelen?

Edit: Det hørtes feil ut. Med "røven" mener jeg hårmanken på toppen, og med "frisør" mener jeg ikke noen som driver med voksing av intime deler.

Endret av Nie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen her inne som har grudd seg såpass til å dra røven sin til frisøren at de har vurdert å finne frem høvelen?

Edit: Det hørtes feil ut. Med "røven" mener jeg hårmanken på toppen, og med "frisør" mener jeg ikke noen som driver med voksing av intime deler.

Jeg får ikke lov av dama å fjerne så mye. :(
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Ikke SÅ mye nei. Men jeg greuer meg masse, driver og prøver å psyke meg opp i disse dager :p Stoler ikke på de dumme frisørene :ermm:

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke akkurat min kjære ville blitt så veldig begeistret om jeg dro frem høvelen. Kjenner jeg ham rett ville han bare smilt tappert, fortalt meg jeg så nydelig ut, også gått og gjemt alt som med rett dose fantasi kunne fjernet hår.

Men helvete så drit det er å sitte å google frisyre etter frisyre etter frisyre.

Lenke til kommentar

Vanskelig å bedømme, U9. Klarer ikke se for meg deg som negresse.

Drit i å se for deg frisyren på meg.

Jeg trenger ett utvalg frisyrer som jeg syns er pene, før jeg så eliminerer med om jeg kunne kledd dem. Og den der er så på vippepunktet at første stemme blir fasiten.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke photoshop, and u know that damn well, honeyboy.

Dessuten sitter jeg på mamma sin maskin, og hun vil ha den tilbake så hun kan høste druer eller noe på farmtown. Med andre ord har jeg ikke tid heller. 8D

Endret av Nie
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...