Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har man vært og handlet pizza og potetgull, samt at man har kald øl i kjøleskapet. Klar for å se masse fet film i kveld og utover natten. Regner med at jeg prøver og få sett Boss Nigger, Black Dynamite, Hard Candy, Hanzo The Razor - Sword Of Justice og I Spit On Your Grave før jeg hopper til sengs. Kan jo ikke bli annet enn suksess. :D

Du har i det minste god filmsmak, om ikke annet. :wee:

Lenke til kommentar

Linux er uaktuelt, ja jeg har prøvd det et par ganger uten noen stor suksess.

Og vel, air er også uaktuell siden det tydeligvis ikke er så lett å kaste osx på hode og ræva ut og få det optimalisert med windows uten for mye om og men.

Fikk ganske lyst på Samsung 900X3A men da kommer pcen opp i over 12k, noe som jeg synes er litt mye.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Linux er uaktuelt, ja jeg har prøvd det et par ganger uten noen stor suksess.

Og vel, air er også uaktuell siden det tydeligvis ikke er så lett å kaste osx på hode og ræva ut og få det optimalisert med windows uten for mye om og men.

Fikk ganske lyst på Samsung 900X3A men da kommer pcen opp i over 12k, noe som jeg synes er litt mye.

Det var en av Samsungmodellene jeg siktet til tidligere.

Hvorfor ble ikke linux noen suksess?

Air er uaktuell, check. Hvor mye styrke er du nå egentlig ute etter? Du nevnte gaming, og gaming på air kan vel ikke være helt store greien.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er ikke så ille på air er ikke så ille faktisk visstnok så er den innebygde grafikken på den cpuen like bra som en annen pc jeg så på med dedikert skjermkort ifølge en del tester.

Spillmessig så snakker jeg type Lotro, CS, Wc3, Hon og Heroes 5 :p

Spill er uansett ikke det viktigste. Det at den er portabel og fin er mer viktig. Den blir nok dratt mye frem og tilbake når jeg begynner på skole nå snart.

Linux ble aldri noen suksess fordi jeg hadde det på pc nr.2, og det ble liksom ikke til at jeg brukte den til noe mer enn surfing og ting som jeg følte jeg likegreit kunne ha windows på.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Er ikke så ille på air er ikke så ille faktisk visstnok så er den innebygde grafikken på den cpuen like bra som en annen pc jeg så på med dedikert skjermkort ifølge en del tester.

Er det ikke Sandy Bridge på siste generasjon? Isåfall vil den kunne dra alt under. :> Men da kan du jo også ta en annen maskin med Sandy.

Spill er uansett ikke det viktigste. Det at den er portabel og fin er mer viktig. Den blir nok dratt mye frem og tilbake når jeg begynner på skole nå snart.

Se nevnte Asuser, de har slike egenskaper.

Linux ble aldri noen suksess fordi jeg hadde det på pc nr.2, og det ble liksom ikke til at jeg brukte den til noe mer enn surfing og ting som jeg følte jeg likegreit kunne ha windows på.

Så linux ble ingen suksess fordi du ikke brukte den fordi det var installert på en sekundærmaskin? :dontgetit:

Also: betale 700+ i lisens for en surfemaskin er stivt. :---D

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar

Faen så trett jeg er.

Men jeg vil holde meg våken til i alle fall ti i kveld!

Er så kjedelig å sovne i åtte-ni-tida på kvelden og så våkne fem-seks om morgenen. I alle fall når man ikke har noe som helst å gjøre annet enn å rydde og vaske og løse kryssord. :p

Lenke til kommentar

Litt mer jobb != vanskelig.

At det er mer jobb trenger ikke være sant heller.

For å installere via plate må mange brenne ut ISO først. (Enten de er pirater eller har tilgang på ISO via lovlige kanaler.)

Da er det nøyaktig like mange steg å legge det inn på en USB-disk. Og USB-disker er i mange tilfeller raskere.

Lenke til kommentar

Kjenner problemet. Kjøper alltid klær jeg ikke trenger, når jeg egentlig trenger helt andre ting. Nå har jeg ikke råd til sokker engang, så får heller gå i det jeg har. Skal ikke være lett å være raka fant.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...