DBM Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Noen Postbanken-kunder som vet om det er mulig å søke opp alle innbetalinger til et bestemt kontonr, f.eks. siste halvåret? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Mja, hvor harde krav krever du? Noen Samsung-maskiner er tett på, noen Asus-maskiner ligger heller ikke langt etter. Hvertfall ikke prislappen tatt i betraktning. Gi meg gjerne tips. Viktig er at den helst skal ha reell batteritid på 3-4 timer. Er ganske tynn, ikke for tung og ser bra ut. Ellers så vil jeg gjerne ha ssd eller hybrid. i5 eller i7, ikke helt sikker, og mulighet for 8 gb ram. Skjermkort burde helst være litt spillbart, men spiller ikke noe som kjempekrevende grafikkmessig uansett. Hadde det ikke vært for batteritid og skjerm hadde jeg tatt denne Selv om den er noe stor og tung. Så på denne, men vet ikke helt. Endret 8. august 2011 av multisync Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) En maskin som gir deg ca. halvparten er Asus' U31F. Riktignok "bare" i3 og en kjip disk (kjøp en snerten SSD i ettertid), men har mulighet for 8gb RAM, er ganske nett og fin, har fint 6+ timer ved vanlig bruk og to skjermkort (switchable, er noe herk). Ganske rimelig. Edit: STORT minus er den kjipe oppløsningen. Edit2: Grafikk har aldri vært noen greie for min del, og mobile-kortene er ikke så gode. Skal jeg bruke grafikk bruker jeg min stasjonære. Endret 8. august 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Da var den andre jeg nevnte bedre, 19mm tykk, i5, og hybriddisk, usb 3.0 og 8 cellers batteri. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Det er da 8 celler i U31F. Litt tykkere er den, men samtidig mindre. For min del kommer jeg neppe til å bruke USB3.0 noe særlig før den nevnte laptopen (som ikke engang er min) byttes ut, ettersom jeg ikke eier noe som bruker grensesnittet. Hybriddisk hadde jeg i en laptop skrotet for SSD på dagen, lagring er ingen prioritet i en portabel maskin. i5 drar opp, absolutt, men det er jo nesten en dobling av prisen. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Er bare 1000 kr i mellom Men joda, bedre med dedikert ssd, men jeg vet også at jeg ville trengt en på over 120gb, og da blir det dyrt, ellers så må man drive og dra med seg en ekstern disk hvor enn man går. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Toshiba med Windows 95 ruler gata. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Er bare 1000 kr i mellom Men joda, bedre med dedikert ssd, men jeg vet også at jeg ville trengt en på over 120gb, og da blir det dyrt, ellers så må man drive og dra med seg en ekstern disk hvor enn man går. Så ikke den andre linken. Sammenlignet med aceren. Den andre asusen så fin ut. Dra med seg ekstern disk? Hva bruker du laptopen til da? Edit: For all del, hybrid er en fin tradeoff med ytelse mot lagring, men jeg prioriterer ytelse på en laptop. Bruker slikt KUN som arbeidsmaskin. Endret 8. august 2011 av Lycantrophe 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Da har man vært og handlet pizza og potetgull, samt at man har kald øl i kjøleskapet. Klar for å se masse fet film i kveld og utover natten. Regner med at jeg prøver og få sett Boss Nigger, Black Dynamite, Hard Candy, Hanzo The Razor - Sword Of Justice og I Spit On Your Grave før jeg hopper til sengs. Kan jo ikke bli annet enn suksess. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Toshiba med Windows 95 ruler gata. yo... yo.-.. vi ruler gata så hardt at plata avtar, ja vi er menna bak gata, vi er så kul vi aldri kan avta Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Har dere hørt noe så søtt! awww. http://www.youtube.com/watch?v=z3U0udLH974&feature=related Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hva gjør lunchen min foran kamera? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Har dere hørt noe så søtt! awww. [media]http://www.youe.com/watch?v=z3U0udLH974&feature=relat Åft, jeg er søtere. Endret 8. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Okei, hvor mye mas er det å gjøre om en mac til en fult fungerende windowsmaskin? Neste så jeg bare vurderer å kjøpe en macbook air Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Har dere hørt noe så søtt! awww. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Shit, nesten så jeg trodde jeg posta i feil tråd nå edit: Live for speed + fylla = Endret 8. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Okei, hvor mye mas er det å gjøre om en mac til en fult fungerende windowsmaskin? Neste så jeg bare vurderer å kjøpe en macbook air Har Air DVD-rom? Og hvorfor betale en formue for en OS X-maskin når du ikke skal kjøre OS X? 2 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Har Air DVD-rom? Og hvorfor betale en formue for en OS X-maskin når du ikke skal kjøre OS X? Vel, er vel heller form i forhold til innhold. Gi meg en annen pc med samme mål og vekt som kjører win7 og jeg velger heller den. Og nei, air har ikke dvd-rom Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Litt mer jobb å installer win uten DVD-rom (linux er lett som en lek, kom nylig et (offisielt) verktøy til win og). --- Er form så viktig? Når du måler mot ytelse etc? Vekt kan jeg skjønne (1.35kg er respektabelt for 13", selv om det er flere maskiner som nærmer seg den helt fint). Men om det er SÅ spesifikt design du er ute etter er du vel stuck, enda prisen er latterlig høy. Jeg hadde ikke betalt den. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Leste akkurat at man må kjøre win7 via bootcamp, og det tok visst og tappet masse batteri type under 2 timer brukstid. Så da blir det ihvertfall uaktuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg