Datasmurf Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Tror jeg bare ringer og sier at jeg ikke har midlene til bussen inn til byen. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Akkurat den unnskyldningen er særdeles lite gjennomtenkt, og kommentaren etterpå er enda mindre gjennomtenkt, Bundy Er bare si det som det er, du har ikke mulighet til å komme. Endret 8. august 2011 av Aalton Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Akkurat den unnskyldningen er særdeles lite gjennomtenkt, og kommentaren etterpå er enda mindre gjennomtenkt, Bundy Er bare si det som det er, du har ikke mulighet til å komme. Hysj, jeg hadde håpet han tok baite og dreit seg ut Endret 8. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Brekk den, på ordentlig. BBundy - Being a doctor since the dawn of times! Meh, da går jeg heller for kinken. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Popp noen smertestillende og legg deg igjen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Brekk den, på ordentlig. BBundy - Being a doctor since the dawn of times! Meh, da går jeg heller for kinken. Dette er vitenskapelig bevist. Bare brekk nakkevirvelen over der du har kinken. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Popp noen smertestillende og legg deg igjen. Smertestillende funker sikkert, men soving er uaktuelt. Har sove siden i går rundt 14 tiden. Dette er vitenskapelig bevist. Bare brekk nakkevirvelen over der du har kinken. Troll! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Jeg troller ikke. Jeg prøver bare å hjelpe. But fine, don't use my knowledge Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Mr. A; Hva med å ringe en kiropraktor? De fikser deg smertefullt, men behagelig. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 eller hva med å bare vente til det går over av seg sjøl også er du helt fin igjen? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Men det er plagsomt. Om jeg beveger hodet feil gjør det vondt, og jeg mister all muskelkraft som igjen slipper hodet i en enda værre vinkel som gjør enda vondere. Endret 8. august 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 hadde akkurat like dann som deg fordi jeg hadde sovi helt mongo for noen uker sia, men det gikk over etter en dag eller to. ta deg sammen! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Jeg får det nå og da fordi jeg sitter i ukomfortable stillinger i timesvis foran PC-en eller sove i mongo stilling i flerfoldige timer. Da popper jeg en Brexidol og legger meg på ryggen på et flatt underlag med musikken dundrende og sløver til det går over. Fungerer alltid fint. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Klarer for det meste å holde meg unna kink i nakken, selv med utallige timer med søvn over tastaturet og sammentullet, nesten opp ned i senga. @Shikaru: Jeg har lov til å sippe litt. Jeg er godt innenfor sippekvoten. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 neida, sipping er det ingenting til overs for her i gården! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Ha ha ha, så du tror det. Internet er jo laget for sipping Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Pingler som må poppe pillere for alt mulig rart. Mannfolk fikser sånt bare ved å tenke på det. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Brekk den, på ordentlig. BBundy - Being a doctor since the dawn of times! Meh, da går jeg heller for kinken. Prøvd tigerbalsam? Vet jeg prøvde det når jeg var liten og klarte å få kink i nakken av å hoppe rundt og rulle i sofaen, men husker ikke om det funka Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Pingler som må poppe pillere for alt mulig rart. Mannfolk fikser sånt bare ved å tenke på det. Velkommen til pillekfaèen. Anfall: Nei har ikke prøvd det, men har for mange ting jeg ikke vil ha til å lukte tigerbalsam. Har bare den sterke typen som lukter så sterkt at du aldri blir kvitt lukta. Endret 8. august 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Pingler som må poppe pillere for alt mulig rart. Mannfolk fikser sånt bare ved å tenke på det. ORLY? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg