Bytex Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Prøvde han seg på deg Bundy? Huff, Nord Norge, altså. Og hva pokker er greia med at det aldri blir mørkt her oppe? Går på veggen snart. På svalbard pleier de å dekke vinduet med aluminiumsfolie. Klistre det fast med matolje. Det reflekterer sola i tillegg så det ikke blir så varmt på soverommet. Men du har jo fortsatt glippen mellom vinduet og gardinene. Kan fikses med teiping. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) ikke heng opp søppelposer, da kommer snuten. Sånn de avslørte masse dyrkehus på vestlandet. dvs en ting som de ser etter og reagerer på. Endret 7. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Her i Drammen er de mindre subtle. En fyr har skrevet en lapp med MAKKA på dørklokka nede. Lurer på om han selger amfetamin eller har en kompis som heter MAKKA som bor der. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Her i Drammen er de mindre subtle. En fyr har skrevet en lapp med MAKKA på dørklokka nede. Lurer på om han selger amfetamin eller har en kompis som heter MAKKA som bor der. *trollface* Sikkert bare for å kødde med onkel blå. edit: I see you l4r5! Endret 7. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Woah woah woah woah woah, I'm in love with Juda-as, Juda-as. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Fuck yea, kjøttdeig Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Hva faen? Kyllingkjøttdeig is da shit. 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Ikke bedre enn karbonadedeig 1 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Jo, velger alltid kylling over annet kjøtt om det er mulig. Sov kun tre timer natt til søndag og får faen ikke sove nå. En hel dag uten nikotin, er jo klin umulig å gjøre noe som helst fornuftig. Zombie mode e: Får hvertfall hørt på Fran Ocean, greit digg musikk Endret 7. august 2011 av Vowels Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Velger fisk fremfor kjøtt. Laks, deretter kylling. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Jeg velger alt fremfor fisk.. 2 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Ja, fisk tenkte jeg ikke på. Kanskje jeg skal lage lakse hamburger til middag i morgen. Enda diggere blir det med avokado på burgeren, alt blir bedre med avokado Er så feigt å ikke like fisk! Endret 7. august 2011 av Vowels Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Velger fisk fremfor kjøtt. Laks, deretter kylling. High five. Ingenting som slår røkt laks på en brødskive ass. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Jeg velger alt fremfor fisk.. Du velger proteinshake fremfor indrefilet, din mening teller ikke. Lite som er bedre enn laks. Endret 7. august 2011 av Coa Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) What? Hvordan kan man i det hele tatt like fisk? Mine smaksløker fikser det ikke... Smaksløkene mine tilsvarer en 5 år gammel gutts løker. Greit... Jeg får sette meg på sidelinja og se de store guttene diskutere fisk.. Endret 7. august 2011 av Kammizez Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Rød fisk, ala laks og ørret er ti ganger bedre enn hvit fisk ala torsk. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Jeg liker heller ikke noe som lever i vann Det suger max, men jeg synes bare ikke det smaker godt. Rød fisk går greit. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Velger fisk fremfor kjøtt. Laks, deretter kylling. High five. Ingenting som slår røkt laks på en brødskive ass. Du troller. Du veit jeg elsker det, stop it1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 http://www.boreme.com/posting.php?id=29811 I. Fucking. Want. One! Vet ikke helt hva jeg skal med den, men den var så awesome at jeg bare må ha en! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 http://www.boreme.com/posting.php?id=29811 I. Fucking. Want. One! Vet ikke helt hva jeg skal med den, men den var så awesome at jeg bare må ha en! Papershredder anyone? Må være konge å ha på jobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg