Den store P Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Vin er jo namnam da Kanskje noen typer vin, den kvelden jeg drakk vin, drakk jeg også øl, sprit, rusbrus, jager, fisher shot og litt Champis, tror kanskje det har noe med saken å gjøre også, men seriøst, jeg lå i gresset å spydde i 1 time, UTEN å få noe som helst spy på tøyet! Så da var det rett til byen etterpå tjohei! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 .. vin og øl blir krøll! KNOWING IS HALF THE BATTLE Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 I svarte h*lvete, P. o_O Hvor mye pleier du drikke? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Nammenam x2? jeg viste du ville like dette Kanskje noen typer vin, den kvelden jeg drakk vin, drakk jeg også øl, sprit, rusbrus, jager, fisher shot og litt Champis, tror kanskje det har noe med saken å gjøre også, men seriøst, jeg lå i gresset å spydde i 1 time, UTEN å få noe som helst spy på tøyet! Så da var det rett til byen etterpå tjohei!det er en vanlig fredag for meg det da... men uten all spyinga Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) I svarte h*lvete, P. o_OHvor mye pleier du drikke? Før pleide jeg å drikke en hel flaske med tequila og en six pack med øl, nå går det vel en 16-17-18 øl og et par rusbrus i løpet av en kveld, har mista sansen for sprit, go for øl kids! It's da bomb yo! Endret 28. februar 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Espen: Jeg syns heller du kan ta med deg nammenam til Bergen. P: Nå føler jeg meg som den alkoholintolerante pysen sammenlignet med deg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Faen, alt snakket om sprit gir meg lyst til å drikke. Og jeg skal liksom sitte her og lese til eksamen i INF180: Design av brukegrensesnitt. >< Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 P: Nå føler jeg meg som den alkoholintolerante pysen sammenlignet med deg. Øvelse gjør mester! Men kom til Arendal neste helg, så drikker mi! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Je ska spille call of duty! Hura.JE HA STÅTT ÅPP. Hipo hipo hura.. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Hip hip hura, Aids Du da, min lille Yo-naz? Je ska spille call of duty! Hura.JE HA STÅTT ÅPP. Hipo hipo hura.. Erru tilbake fra havet? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 It's da bomb yo! Det er derfor man kjøper med seg litt sterk gin fra tax-free hver eneste gang man kan. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Arendal er skummelt. Syke dopmiljøet som det går rykter om helt opp til Fedje (øde øy helt vest i landet). o_O Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Erru tilbake fra havet? YA? Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Jegermaister smaker som hostesaft med alcohol. Smaker godt da. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Arendal er skummelt. Syke dopmiljøet som det går rykter om helt opp til Fedje (øde øy helt vest i landet). o_O Haha, jaja, sikkert veldig skummelt Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Haha, jaja, sikkert veldig skummelt Det er jo det. o_O Som om ikke dopmiljøet var skummelt nok, det er folk som jokker på biler der nede. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 Erru tilbake fra havet? YA? Yarrrr plz. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Hip hip hura, Aids Du da, min lille Yo-naz? Jeg kjeder meg på jobb, og irriterer meg over at jeg må i banken for å fikse papirer til DHL etterpå. Jeg har vondt i magen snufs lol --- Læs: Hjemme etterpå? edit: Yarrrr Endret 28. februar 2008 av clvn Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Yarrrr plz.Kankelol. KA MEINE DU? Æ SKJØNNE IKKE. Kaffi smakte rart nå. Og ryggen min er støl. Men morgensnus har jeg. clvn: traffikalt grunnkurs på g idag. Endret 28. februar 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 28. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Det er jo det. o_OSom om ikke dopmiljøet var skummelt nok, det er folk som jokker på biler der nede. Hallo, skal du ned hit for å ruse deg eller? Vis du absolutt vil se og hilse på folk i dopmiljøet så skal jeg vel introdusere deg, men vis du ikke oppsøker de så lar de deg være i fred. Jeg har aldri jokket på en bil i hele mitt liv! Anklagene mot meg er falske og er et forsøk på å sverte mitt gode navn å rykte, nei e bare kødder, det var meg, pluss at jeg var naken, it was awesome Endret 28. februar 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg