Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Vin er jo namnam da :wee::love:

 

Kanskje noen typer vin, den kvelden jeg drakk vin, drakk jeg også øl, sprit, rusbrus, jager, fisher shot og litt Champis, tror kanskje det har noe med saken å gjøre også, men seriøst, jeg lå i gresset å spydde i 1 time, UTEN å få noe som helst spy på tøyet! Så da var det rett til byen etterpå tjohei!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nammenam x2? :dribble:
jeg viste du ville like dette ;)

 

Kanskje noen typer vin, den kvelden jeg drakk vin, drakk jeg også øl, sprit, rusbrus, jager, fisher shot og litt Champis, tror kanskje det har noe med saken å gjøre også, men seriøst, jeg lå i gresset å spydde i 1 time, UTEN å få noe som helst spy på tøyet! Så da var det rett til byen etterpå tjohei!
det er en vanlig fredag for meg det da... :dontgetit: men uten all spyinga :tease:
Lenke til kommentar
Hip hip hura, Aids :D

Du da, min lille Yo-naz? :love:

Jeg kjeder meg på jobb, og irriterer meg over at jeg må i banken for å fikse papirer til DHL etterpå. Jeg har vondt i magen snufs lol :(

 

---

 

Læs: Hjemme etterpå? :D

 

edit: Yarrrr

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Det er jo det. o_O

Som om ikke dopmiljøet var skummelt nok, det er folk som jokker på biler der nede. :ph34r:

Hallo, skal du ned hit for å ruse deg eller? Vis du absolutt vil se og hilse på folk i dopmiljøet så skal jeg vel introdusere deg, men vis du ikke oppsøker de så lar de deg være i fred.

 

Jeg har aldri jokket på en bil i hele mitt liv! Anklagene mot meg er falske og er et forsøk på å sverte mitt gode navn å rykte, nei e bare kødder, det var meg, pluss at jeg var naken, it was awesome

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...