Gjest medlem-1432 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Ok. Et spørsmål til, hvordan funker det egentlig med å bestille på nettet? Får man billettene sendt i posten eller? Enn hvis man finner noe med avreise dagen etterpå? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Bruker folk fortsatt billetter? Jeg er så vant med å bare dra kortet mitt. Før brukte jeg fingeravtrykk. Synd det ser ut til å være avskaffet. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Avhengig av selskap og billett. Si meg, hvorfor prøver du bare ikke? Selv reiser jeg stort sett billettløst. Ellers får jeg på epost og skriver ut. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Ok. Et spørsmål til, hvordan funker det egentlig med å bestille på nettet? Får man billettene sendt i posten eller? Enn hvis man finner noe med avreise dagen etterpå? Du får de mail -> printer ut mailen -> gir mail m/ref nummer til innsjekkingsagent. Evt. Du får de på mail -> sjekker inn selv. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Bestiller du på nettet får du et referansenummer som du taster inn på innsjekkingsautomaten på flyplassen. Billetten din printes da ut der sammen med bagasjelapper. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Jeg kan ikke komme på sist jeg hadde en fysisk billett når jeg fløy. Nesten skremmende. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Hvordan har du fått fly, da? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Yey, en her som har blitt tatt for 4-5 voldtekter(bundet dem fast og slått dem med hammer på armen ved senene slik at de ikke kan forsvare seg) Long story short, jeg måtte jage han vekk, da fikk man litt adrenalinrush i dag også. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Prøvde han seg på deg Bundy? Huff, Nord Norge, altså. Og hva pokker er greia med at det aldri blir mørkt her oppe? Går på veggen snart. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Vent et halvt år, så kommer du nok ikke til å tenke på samme måte... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Riktig, kammizez. Det er ganske mørt her om vinteren, ganske lenge... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Får håpe en formatering og installering av XP får liv i touchpadden på Eee'en jeg fikk av søss, da jeg installerte Ubuntu ville ikke tastaturet fungere Ikke i terminal-mode (eller hva pokker det heter) en gang? Bestiller du på nettet får du et referansenummer som du taster inn på innsjekkingsautomaten på flyplassen. Billetten din printes da ut der sammen med bagasjelapper. Ble positivt overrasket da Norwegian hadde en QR-code jeg scannet med mobiltelefonen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Prøvde han seg på deg Bundy? Huff, Nord Norge, altså. Og hva pokker er greia med at det aldri blir mørkt her oppe? Går på veggen snart. Oh, the joy av å drikke seg drita å det er lyst hele kvelden Kjøp deg store mørke gardiner som dekker vinduet og gjerne OVER vinduet ditt og ikke monter de inne i selve vinduet, det og markiser eller rullegardin. Har du ikke det for øyeblikket så heng opp sorte søppelsekker. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Forslag til headsett (ørepropper)? Hadde vært kjekt med volum-kontroll og slikt til htc'en min, men det er ikke nødvendig. Til rundt 500,- Tuusen takk Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Kjøp deg store mørke gardiner som dekker vinduet og gjerne OVER vinduet ditt og ikke monter de inne i selve vinduet, det og markiser eller rullegardin. Har du ikke det for øyeblikket så heng opp sorte søppelsekker. Med svarte søppelsekker foran vinduet kommer rommet mitt til å se ut som den verste knarkerbula, men jeg foretrekker det fremfor lyset Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Hva med å skaffe deg en sovemaske? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Prøvde han seg på deg Bundy? Huff, Nord Norge, altså. Og hva pokker er greia med at det aldri blir mørkt her oppe? Går på veggen snart. nei men han går rundt og vil slåss hele tiden og holder hælvette. Han ville si unnskyld for at han hadde sagt til moren min at han kjente folk i tromsø som skulle ta meg etc. Challenge accepted.. uheldigvis trakk han seg unna. Jeg ville sloss, jeg har drukket 96% var dritfrekk hele veien og provoserte, cause thats what i do best Endret 7. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg