Datasmurf Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Pyse. Woo! Holder jeg ut 1,5 timer til nå, så skal jeg ete. Blir awesome. Etterpå skal jeg spise iskrem. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Jeg kjører You're gonna shit yourselfes Regner med å være rusa under hele turen, kommer ikke til å tenke på skrekk. Hva tror du jeg kommer til å være? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Edru for første gang på lenge? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Kan noen komme å lage taco til meg? på forhånd takk. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Edru for første gang på lenge? Hell no. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Tenkte meg det. Kan noen komme å lage taco til meg? på forhånd takk. Hvis jeg hadde hatt ingrediensene, peiling på nøyaktig hvor du bor og en mulighet til å komme meg dit, så hadde jeg alltids kunnet gjort det. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Hei mennesker Har et litt rart spørsmål som jeg håper noen kan svare på.. Hvordan ser man forskjell på en ku og en okse? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Hei mennesker Har et litt rart spørsmål som jeg håper noen kan svare på.. Hvordan ser man forskjell på en ku og en okse? En ku spruter melk ut av nesa når den ler. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Hei mennesker Har et litt rart spørsmål som jeg håper noen kan svare på.. Hvordan ser man forskjell på en ku og en okse? Kua har fire jur, oksa har ett Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Sånn så den ut: http://oi53.tinypic.com/2i6e22o.jpg Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Hvis jeg hadde hatt ingrediensene, peiling på nøyaktig hvor du bor og en mulighet til å komme meg dit, så hadde jeg alltids kunnet gjort det. Ah. Har ingredienser selv, men er på ingen måte i form til å styre på kjøkkenet. Maaaaaaaaaaaaaat. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Får håpe en formatering og installering av XP får liv i touchpadden på Eee'en jeg fikk av søss, da jeg installerte Ubuntu ville ikke tastaturet fungere Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Middag i morgenkåpe straks. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Hvis jeg hadde hatt ingrediensene, peiling på nøyaktig hvor du bor og en mulighet til å komme meg dit, så hadde jeg alltids kunnet gjort det. Ah. Har ingredienser selv, men er på ingen måte i form til å styre på kjøkkenet. Maaaaaaaaaaaaaat. D'aww. : < Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Har ingredienser selv, men er på ingen måte i form til å styre på kjøkkenet. Maaaaaaaaaaaaaat. Det er derfor man handler mat som lager seg selv når man vet man kan bli dårglig dagen etter. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Jeg vet. Som regel har jeg frossenpizza for slike anledninger. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Hvilken av disse filmene skal jeg se: Frozen: Skigåere blir sittende fast i en heis, og ingen vet hvor dem er eller at de er borte. Fish Tank: Om en ensom og rar jente. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Gypsy; Frozen: Skigåere blir sittende fast i en heis, og ingen vet hvor dem er eller at de er borte. Denne virket best av de to Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg