Bruker-33331 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Er det bare meg som blir trøtt av å eie? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Trodde du sa for noen sider siden her at TF2 var dtit.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Trodde du sa for noen sider siden her at TF2 var dtit.. Man må tilpasse seg. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Da har jeg sett UFC 133, absolutt ikke dårlig event denne gangen heller. UFC har virkelig vært konge i det siste. Vurderer litt om jeg skal legge meg i senga og lese ferdig siste boka i Saga of the seven suns. Godt over ett år siden jeg begynte på serien. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Mmm, brødskiver i toastjern er jaggu meg en god frokost! Det blir dobbelt så godt i vaffeljern! Oi, det skal testes! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Skulle egentlig ha forsette å lese på Wheel of Time.. Men så kom Game of Thrones bøkene og og og og... =( Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Mmm, brødskiver i toastjern er jaggu meg en god frokost! Det blir dobbelt så godt i vaffeljern! Jepp. Bare husk å rengjør vaffeljernet godt, hvis ikke, smaker vaflene dine toast. Bundy, hvordan gikk det med WoT? Fikk du prøvd det? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Yeah, det suger. (om et par dager poster jeg vel screener med eid skillz) slik som TF2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Ha-ha, tier 1-tanks suger uansett. Når du kommer til tier 2 og får elita ut tankser osm Panzerkampfwagen II, BT-2, AT-1 og T-57, da eier det rimelig hardt. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Jeg sitter og lurer hva jeg skulle hadde det ikke for L4r5 sin 90's liste. Har mimret låter fra det tall siden jeg ble oppmerksom på den Bundy, nei, vi kan ikke elske IRC, makan til tull (tenker på skjermbildet) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Jeg sitter og lurer hva jeg skulle hadde det ikke for L4r5 sin 90's liste. Har mimret låter fra det tall siden jeg ble oppmerksom på den Bundy, nei, vi kan ikke elske IRC, makan til tull (tenker på skjermbildet) Tull?! I love me some good old fashion'd tull. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Jeg har blitt solbrent der du aldri vil bli solbrent. Livet er teit i dag. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Ha-ha, tier 1-tanks suger uansett. Når du kommer til tier 2 og får elita ut tankser osm Panzerkampfwagen II, BT-2, AT-1 og T-57, da eier det rimelig hardt. Really? Explain pl0x alså, må jeg bare spille for å få det? nok kreditt Jeg har blitt solbrent der du aldri vil bli solbrent. Livet er teit i dag. Strunting ur stuff? i'm proud of you Endret 7. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Ha-ha, tier 1-tanks suger uansett. Når du kommer til tier 2 og får elita ut tankser osm Panzerkampfwagen II, BT-2, AT-1 og T-57, da eier det rimelig hardt. Really? Explain pl0x alså, må jeg bare spille for å få det? nok kreditt Jepp. Eller du kan kjøpe gull og konvertere det til credits, men det er waste of money. Bruk heller gull til å kjøpe tankser som T2 Light, Löwe og Panzerkampfwagen H38 735(f). Tier 2 er en veldig morsom tier. Ditto tier 3, men på tier 3 har du en sjanse til å møte ting du ikke kan ta. Er en tråd om det her. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Hjemme fra fire dager på vidda, godt å komme hjem men få steder man kan drikke øl og kaste øks i hagen på formiddagen uten at noen ser rart på deg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Så det er der du har gjemt deg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Hjemme fra fire dager på vidda, godt å komme hjem men få steder man kan drikke øl og kaste øks i hagen på formiddagen uten at noen ser rart på deg Pft, jeg er bosatt på vidda. Går å raver rundt naken her i fylla. Datasmurf: Duely noted Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) En meny fra sør-øst Asia dette. e: jeg tok intet, men flere andre gjorde. Endret 7. august 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Skulle egentlig ha forsette å lese på Wheel of Time.. Men så kom Game of Thrones bøkene og og og og... =( Har lest alle WoT-bøkene som har kommet ut, stort sett veldig gode saker. Har Of Fire and Ice på lydbok, blir nok å høre før året er omme. Har hørt de er veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg