Sidious Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Hvorfor så nedstemte, folkens? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Har mest lyst å legge meg under en stein og dø akkurat nå. Syllefyk nå? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 http://www.youtube .com/watch?v=NxAEQU4_Upo Oz jo! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Hvorfor så nedstemte, folkens? Kvinnfolk og tomflasker. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Har hatt den beste morgenen på lenge jeg Våkner, ligger i senga og hører på gamle radioresepsjonen pøddcasts. Blir ikke bedre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Kan diskuteres. Jeg våkna fem, sto opp og har siden kost meg med norsk hiphop fra 90-tallet og frem til 2000. Samt løst kryssord og vasket klær. Synes det er mye bedre, men så har jeg aldri hatt sansen for Radioresepsjonen heller. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 radioresepsjonen er shite sammenliga med misjonen. sjøl sitter jeg å animerer og hører på podcast sjøl ^^ 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Når sant skal sies, holder jeg meg vel egentlig kun til P3Morgen, og kun når det Ronny, Live (Kristine så lenge Live leker skuespiller eller hva hu gjør) og Yngve. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Jeg har ikke sovet i natt, faktisk. Sto opp klokken åtte i går morges, pakket, og har vært på reisefot helt siden da. Landet på Gardermoen i halv seks tiden i dag tidlig, og har egentlig bare sittet foran PC-en siden da. Får vel holde meg våken til i natt, så kanskje jeg får en normal døgnrytme igjen... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Hvor er du farer hen da, Vetle? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Fyllesyk -.- Ser siste ep av SGU, drikker te og spiser tyrkisk pepper Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Fyllesyk -.- Ser siste ep av SGU, drikker te og spiser tyrkisk pepper SGU er konge! 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Lager meg breakfast, brødskiver inc. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Fyllesyk -.- Ser siste ep av SGU, drikker te og spiser tyrkisk pepper SGU er konge! Tragedie at det ble kanselert. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Jeg prøver å våkne og lurer på om jeg har lyst å vekke min kjære, eller om jeg helst bare vil han skal sove av seg både rusen og fyllasyken i ett. Også holder jeg øye med nabolaget in case of zombies. Hadde det syyykeste marerittet i natt, så nå er jeg sikker på at zombiene kommer. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Lager meg breakfast, brødskiver inc. Lurer på ta en breakfast beer. y/n? Egentlig er vi på lunchet per nå, så det blir lunch beer. The question stands. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 http://www.mikkeller.dk/index.php?beer_id=78&id=61&land=1 Brunch går vel? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Mmm, brødskiver i toastjern er jaggu meg en god frokost! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Mmm, brødskiver i toastjern er jaggu meg en god frokost! Det blir dobbelt så godt i vaffeljern! 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Setter på litt Ke$ha og begynner å rydde! Aw yeah. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg