Mchansern Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Die Prinzen er jævlig bra da. Hvis du hadde skviset inn et Opeth-album ville den vært perfekt. Burde egentlig vært noe Linkin Park og Papa Roach der også. Da hadde den vært fullkommen. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Det er så ghetto å vaske klærne sine i en søppelbøtte på badet med stjålet vaskepulver. Jaja, sånn kan det gå. Du bor i Tromsø. Det er noe du må vende deg til. Utviklingen oppe i nord er litt tregere enn her nede... 2 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Die Prinzen er jævlig bra da. Hvis du hadde skviset inn et Opeth-album ville den vært perfekt. Burde egentlig vært noe Linkin Park og Papa Roach der også. Da hadde den vært fullkommen. Haha. Håper en Opeth-fan leste det der. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Usikker på om jeg er trøtt eller ikke. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Nei, du er nok ikke trøtt, er bare pillene som avtar i effekt.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) NEI. SKAM DEG. Endret 6. august 2011 av Bundy Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Dette er en offisiell uttalelse. Vi er ved våre fulle fem og ikke under noen som helst form for utpressing. De eneste fornuftige personene som er her nå er Nie, anfall og anfalls venninne Heidi. JEg og Espen Pai er ikke tilregnelige i denne sammenheng. Vi er heldige som har funnet noe som klarer å holde ut med våre sinnsyke innfall. Derfor elsker vi dem og kommer til ågjøre hva som helst for å beholde dem.. Heidi teller ikke i den sammenheng, men hu er ikke dum hu heller. 2 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 ett ekstra atort pluss til lars. et stort minus til wspen sin telefonen og rettskrivingen på den. =D Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Die Prinzen er jævlig bra da. Hvis du hadde skviset inn et Opeth-album ville den vært perfekt. Burde egentlig vært noe Linkin Park og Papa Roach der også. Da hadde den vært fullkommen. Haha. Håper en Opeth-fan leste det der. Vet at noen Opeth-fans tråler denne tråden. Men jeg er vel ikke den som skal rope høyest når det kommer til hating av folks musikksmaker. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Umulig å se på film med en gullfisk i en glassbolle vedsiden av meg, altså. Den beveger jo så utrolig mye på seg, og noen ganger så svømmer den opp til overflaten og svelger i seg luft i flere minutter, noe som ser ut som et menneske som gasper etter luft etter vedkommende har vært nær å drukne. Uhyggelig stemning i den bollen, altså. Måten halen flapper rundt i vannet og bollens form som gjør at gullfisken blir større når den svømmer i bakenden av bollen gjør ikke saken noe bedre. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Umulig å se på film med en gullfisk i en glassbolle vedsiden av meg, altså. Den beveger jo så utrolig mye på seg, og noen ganger så svømmer den opp til overflaten og svelger i seg luft i flere minutter, noe som ser ut som et menneske som gasper etter luft etter vedkommende har vært nær å drukne. Uhyggelig stemning i den bollen, altså. Måten halen flapper rundt i vannet og bollens form som gjør at gullfisken blir større når den svømmer i bakenden av bollen gjør ikke saken noe bedre. Når eg las denne posten tenkte eg at du og fisken moglegens har ein del til felles... Lenke til kommentar
Romis Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Umulig å se på film med en gullfisk i en glassbolle vedsiden av meg, altså. Den beveger jo så utrolig mye på seg, og noen ganger så svømmer den opp til overflaten og svelger i seg luft i flere minutter, noe som ser ut som et menneske som gasper etter luft etter vedkommende har vært nær å drukne. Uhyggelig stemning i den bollen, altså. Måten halen flapper rundt i vannet og bollens form som gjør at gullfisken blir større når den svømmer i bakenden av bollen gjør ikke saken noe bedre. Når eg las denne posten tenkte eg at du og fisken moglegens har ein del til felles... På hvilken måte? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Å nytta nynoregsk på forumet er kult. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 På hvilken måte? Nei, du virka så "stream of conciousness"-ete at eg undra om ikkje dykk delte konsentrasjonsevne. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Å nytta nynoregsk på forumet er kult. Jeg forventer at du skal fortsette med nynorsken framover også? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Å nytta nynoregsk på forumet er kult. Jeg forventer at du skal fortsette med nynorsken framover også? Eh, ja. Det skjer. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Og med det går jeg å legger meg, jobb i morgen. Heh. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 God natt alle sammen, ble litt trøtt nå, så tenker jeg får få meg en god natts søvn Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 http://www.youtube.com/watch?v=NxAEQU4_Upo Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Gah, jeg trodde klokka var 17:07 og sto opp mens jeg forbanna meg selv for å ha sovet for 17 timer. =p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg